خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: امسال برای نخستین بار کاروان اعضای بسیج رسانه خوزستان در شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شود و امیدواریم امکانات رفاهی مجموعه بسیج در اختیار قشر زحمت‌کش رسانه‌ای قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۰۵۷۲۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش بسیج به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، نشست هم اندیشی حلقه‌های صالحین با حضور مسئولان رسانه‌های خوزستان، معاون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در معاونت تربیت و آموزش سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان برگزار شد.

عادل نوروزیان در این نشست اظهار داشت: بسیج رسانه خوزستان در سالی که گذشت در طرح ولایت به عنوان یکی از رده‌های برتر بسیج رسانه کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به تداوم برگزاری این طرح افزود: امسال نیز از سوی سازمان مرکزی بسیج رسانه برای اجرای طرح ولایت در استان خوزستان 150 نفر ظرفیت گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: در این طرح از مباحث تخصصی رسانه‌ها تا مباحث روز کشور از جمله اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود و برای اجرای طرح ولایت در استان نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی افزود: برگزیدگان طرح ولایت بسیج رسانه که در زمان 2 روز برگزار می‌شود برای شرکت در طرح ولایت کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

نوروزیان بیان کرد: امسال برای نخستین بار کاروان اعضای بسیج رسانه در شهریور ماه به مشهد اعزام می‌شود. امیدواریم امکانات رفاهی که در اختیار بسیج و سپاه است در اختیار قشر زحمت‌کش رسانه قرار بگیرد.

وی ضمن تشکر از همکاری رسانه‌های خوزستان با سازمان بسیج رسانه از فضای مثبت این رسانه‌ها و رویکرد آنان نسبت به همکاری با بسیج رسانه تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها