خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت:شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی عامل مهم شکست دشمن و ناکامی طرح های ضد اسلامی آنان است.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۹۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، سردار حسن شاهوارپور یکشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم اندیمشک در مصلای جمعه این شهر افزود:دشمنان اسلام و انقلاب قصد دارند با توطئه ها و برنامه های خود به ارزش های اسلامی آسیب و صدمه وارد کنند.
 
وی اظهار کرد:هدفی که آمریکا و استکبار در منطقه دنبال می کنند ریختن خون مسلمانان و تفرقه افکنی است تا در نهایت یهودیان در آرامش به اهداف ضد اسلامی خود ادامه دهند.
 
سردار شاهوارپور افزود:شهدا با هوشیاری خود اجازه تعدی را از آنان گرفته و جامعه اسلامی با داشتن رهبر فرزانه انقلاب همواره در عرصه دفاع از مظلومان و ارزش های اسلامی پیشگام است .
 
وی تاکید کرد:با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب همواره نقشه های شوم دشمن در همان ابتدا شناسایی و خنثی می شود و همچنین جوانان ایران اسلامی در برابر دشمنان همواره هوشیار می باشند.
 
سردار شاهوارپور گفت:سیاهی جنایات استکبار،آمریکا و عربستان برای خود آنها باقی خواهد ماند و مسلمانان پیروز واقعی نبرد حق علیه باطل هستند.
 
وی با تشریح ویژگی های شهید مهدی نظری گفت:این شهید والامقام بسیار ولایی ،با اخلاق و متعهد بوده و همواره درمسیر ارزش های اسلامی پیشرو بود.
 
انتهای پیام/ض
ارسال نظرات
پر بیننده ها