مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، از مصرف یک میلیارد و ٢٨٩ میلیون لیتر بنزین در سه ماه نخست امسال در تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۵۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی عابدینی، با اشاره به رشد ٢ درصدی مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال، گفت: مصرف بنزین در تهران در این بازه زمانی با ٢ درصد رشد به یک میلیارد و ٢٨٩ میلیون و ٩٥١ هزار لیتر رسید، این در حالی است پارسال یک میلیارد و ٢٦٠ میلیون و ٨٩٨ هزار لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده بود.


وی افزود: مصرف نفت‌گاز در سه ماه نخست امسال با ٤٣٤ میلیون و ٦٥٤ هزار لیتر نسبت به پارسال با ٥٠٧ میلیون و ٢٩١ هزار لیتر رشد منفی ١٤ درصد را به ثبت رساند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، میزان مصرف نفت سفید در این بازه زمانی را ٢ میلیون و ٣٨٥ هزار لیتر و نفت کوره را ١٥ میلیون و ٩٠٨ هزار لیتر اعلام کرد و گفت: مصرف نفت سفید پارسال ٢ میلیون و ٨٨٦ هزار لیتر و نفت کوره ١٦ میلیون و ٦٧٠ هزار لیتر بود که در مقایسه با امسال به ترتیب رشد منفی ١٧ و ٥ درصد داشته است.  

وی، همچنین میزان مصرف سیان جی در سه ماه نخست امسال را ٩٥ میلیون و ٢١١ هزار مترمکعب اعلام کرد که نسبت به پارسال چهار درصد رشد داشته است.  

عابدینی ادامه: مصرف بنزین در خردادماه امسال به ٤٤٤ میلیون و ٤٥٧ هزار لیتر رسید در حالی که پارسال ٤٢٢ میلیون و ٩٤٠ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شده بود.

وی اعلام کرد: میزان مصرف نفت‌گاز در خردادماه امسال به ١٣٦ میلیون و ٣٨٢ هزار لیتر، نفت سفید به ٧١٢ هزار لیتر و نفت کوره به ٢ میلیون و ٢٣٨ هزار لیتر رسید.

به گفته عابدینی، میزان مصرف نفت‌گاز در خردادماه پارسال ١٧١ میلیون و ٥٧٣ هزار لیتر، نفت سفید یک میلیون و ٨٠ هزار لیتر و نفت‌کوره پنج میلیون و ٧٨٨ هزار لیتر بود که به ترتیب منفی ٢١، ٣٤ و ٦١ درصد رشد را به ثبت رساندند.

وی در پایان میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست امسال در منطقه تهران را یک میلیارد و ٧٤٢ میلیون و ٨٩٨ هزار لیتر و خردادماه را ٥٣٨ میلیون و ٧٨٩ هزار لیتر اعلام کرد.
ارسال نظرات