خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‏‌های عمومی میامی خبرداد؛

عضویت رایگان نمازگزاران عید فطر در کتابخانه های میامی

رئیس اداره کتابخانه‏‌های عمومی شهرستان میامی گفت: نمازگزاران عید سعید فطر می توانند با ارائه کارت‏ هایی که بین آنها در این روز توزیع مي شود، به صورت رایگان عضو کتابخانه های شهرستان میامی شوند.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۴۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کمال ترابیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی اظهار داشت: به مناسبت عید سعید فطر و با توجه به بهره‌برداری بیشتراز کتابخانه های عمومی شهرستان، نمازگزاران عید سعید فطر به عضویت رایگان کتابخانه های میامی درمی‌آیند.

وی افزود: به همین منظور، کارت‏ های امتیاز عضویت رایگان تهیه و در نماز عید سعید فطر به نمازگزاران اهدا مي شود.

رئیس اداره کتابخانه‏‌های عمومی شهرستان  میامی ادامه داد: دارندگان این کارت ‏ها می‌توانند از عید سعید فطر به مدت یک هفته روز با در دست داشتن مدارک به کتابخانه های عمومی میامی مراجعه و کارت عضویت یک ساله رایگان دریافت کنند.

ترابیان تصریح کرد:  کتابخانه عمومی شهرستان میامی در مرکز شهرستان، کالپوش و فرومد  با بیش از 26 هزار جلد کتاب، بخش کودک و نوجوان، کافی نت، کلاس‏ های آموزشی و... در خدمت فرهنگ‌دوستان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‏خوانی است.

رئیس اداره کتابخانه‏‌های عمومی شهرستان  میامی ، مدارک لازم برای عضویت در کتابخانه های سطح شهرستان را یک قطعه عکس، کپی کارت ملی و شناسنامه عنوان کرد.

وی گفت: نمازگزاران علاقه‏‌مند به کتاب می‌توانند تا 23 تیرماه برای ثبت‌نام همه روزه از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به کتابخانه های عمومی شهرستان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها