فرمانده حوزه مقداد کالپوش:

هدف اصلی تکفیری ها ایران است/ اهمیت کمک به جبهه مقاومت مانند کمک به جبهه ها در دوران دفاع مقدس است

فرمانده حوزه مقداد کالپوش ،اهمیت کمک به جبهه مقاومت و نجات سوریه را به اندازه اهمیت کمک به جبهه ها در دوران دفاع مقدس دانست
کد خبر: ۸۷۰۵۶۱۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی ، مرتضی محمدزاده مقدم در جمع مردم حسین آباد کالپوش، اهمیت کمک به جبهه مقاومت و نجات سوریه را به اندازه اهمیت کمک به جبهه ها در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: اگر زمانی فتح خرمشهر و شکستن حصر آبادان در اولویت رزمندگان بود همین موقعیت در حال حاضر در سوریه و عراق حاکم است و باید با همین تفکر نسبت به کمک به جبهه مقاومت اسلامی دغدغه داشت.

محمد زاده مقدم با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه اگر مدافعان حرم نبودند الان باید در کرمانشاه و همدان با دشمن می جنگیدیم، افزود: هدف اصلی آتش تروریسم و تکفیری ها در منطقه جمهوری اسلامی ایران است که قطعا اگر خدای ناکرده در عراق و سوریه موفق شوند قطعا به سراغ جمهوری اسلامی ایران خواهند آمد.

وی افزود: با وجود رهبری و نیروهای مسلح آماده و مردم هوشیار همواره سد مستحکمی در برابر همه توطئه های استکبار بوده است.

فرمانده حوزه مقداد کالپوش در ادامه حامی اصلی داعش و این گروهک ها را رژیم صهیونیستی دانست و گفت: با تقویت جریانهای تکفیری قصد به فراموشی سپردن قضیه فلسطین و ایجاد حاشیه امنیت برای خود دارد.
وی در ادامه دفاع بیرون از مرزهای کشور را بهترین نوع دفاع دانست و گفت: امروز خیلی از روشنفکرترین افراد در جامعه به اهمیت وجود مدافعان حرم که باعث ایجاد امنیت و دور نگه داشتن آتش تروریسم از کشور شده اند واقف هستند.

مقدم با اشاره به کمک های بی شمار مردم منطقه کالپوش به جبهه های دفاع مقدس از همه آحاد مردم خواست تا کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت ارسال به جبهه مقاومت اسلامی به حوزه و پایگاههای مقاومت منطقه تحویل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار