سرهنگ حبیب الله سهرابی در دومین جلسه ستاد عفاف و حجاب ناحیه میناب از برگزاری تجمع ده ها هزار نفری زنان محجبه با اجرای بیش از هفت برنامه فرهنگی شاخص ویژه عفاف و حجاب در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۰۵۶۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حبیب الله سهرابی هدف از برگزاری این گردهمایی ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با همجه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان برشمرد و گفت: این برنامه ها با محوریت عفاف و حجاب در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این گردهمایی به منظور فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه،ایجاد زمینه همکاری و هم افزایی سازمان ها نهادها و موسسه های مردم نهاد در زمینه عفاف و حجاب و همچنین تقویت اعتماد بنفس در زنان محجبه اجرایی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه،نشست منتظران مهدی موعود(عج) با رویکرد عفاف و حجاب،میراث انباء،نشست سرگروه ها با خانواده های متربیان،تجمع ده ها هزار نفری زنان، کارگاه دخران 16 ساله با رویکرد عفاف و حجاب،خودباوری و برتری فرهنگی،نمایشگاه البسه با رویکرد عفاف و حجاب تولید ملی و ترویج البسه عفیف،تشویق زنان نمونه محجبه که بیش از دو دختر محجبه تربیت کرده اند را از مهمترین برنامه شاخص در طول هفته عفاف و حجاب در میناب خبرداد.

سرهنگ حبیب الله سهرابی اذعان داشت: کلیه برنامه ها در طول هفته عفاف و حجاب به شکل گسترده با فضای فرهنگی پیرامون عفاف و حجاب در اماکن عمومی و خیابان های شهر با محوریت برپایی مانور ده ها هزار نفری زنان محجبه و آحاد مردم در سطح شهرستان با برنام ریزی و کیفیت عالی برگرار می شود.

وی تصریح کرد: در فضاسازی تبلیغی و محتوای تبینی بر اساس آیات قرآن تاکیدات معصومین(ص) و بیانات حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری،ضرورت ترویج و تحقق زندگی عفیفانه پیش بینی و برنامه ریزی جامعی صورت گرفته است.

سرهنگ سهرابی خاطر نشان ساخت : مانور ده ها هزار نفری زنان محجبه در میناب ویژه هفته عفاف و حجاب در روز بیست و یکم تیرماه امسال در سطح شهرستان میناب برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات