نماینده سابق مجلس گفت: امام(ره) فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است؛ اما امروزه بعضی از رسانه ها این جمله امام را تحریف می کنند یا به طور کلی نادیده می گیرند و به دنبال بزک کردن آمریکا هستند و معتقدند که آمریکا به دنبال خوشبختی ملت ها است.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۶۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
سید مرتضی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره سخنان امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه دانشجویان نسبت به جریان رسانه ای دشمن سوءظن داشته باشند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دارای یک اصول روشن و شفافی است و امروزه رسانه ها در راستای همان اصول گام برمی دارند.

وی افزود: امام(ره) فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است؛ اما امروزه بعضی از رسانه ها این جمله امام(ره) را تحریف می کنند یا به طور کلی نادیده می گیرند و به دنبال بزک کردن آمریکا هستند و معتقدند که آمریکا به دنبال خوشبختی ملت ها است.

حسینی خاطرنشان کرد: همه رسانه های دارای سوگیری هستند و رسانه های دشمن نیز اهداف خودشان را علیه جمهوری اسلامی به کار می گیرند لذا لازم است که جوانان نسبت به دشمن و ادبیات آنها با دید باز و اطلاعات کافی وارد عرصه جنگ نرم شود.
ارسال نظرات