معاون هماهنگ کننده تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

باید همه مسلمانان جهان علیه صهیونیست ها به پاخیزند

وظیفه همه مسلمانان جهان را و سران کشورهای اسلامی این است که علیه صهیونیست ها به پاخیزند
کد خبر: ۸۷۰۵۵۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ کننده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت: در روز قدس باز هم طبق سالهای گذشته از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهیم کرد .

سرهنگ عباسی در ادامه بنا به فرموده امام رضوان الله تعالی علیه افزود: اسرائیل باید از صحنه روزگار از بین برود و در واقعیت هم همین است چرا که این رژیم اشغالگر اسرائیل به ملت فلسطین هیچ رحمی نمی کند و به زنان و کودکان مردم مظلوم فلسین ظلم می کند .

وی در ادامه اظهار داشت: وظیفه همه مسلمانان جهان را و سران کشورهای اسلامی این است که علیه صهیونیست ها به پاخیزند و بکوشند تا روزی شاهد آزادی بیت المقدس که قبله اول مسلمانان می باشد باشند و ملت اسلام به حکم وظیفه انسانی و خوت و طبق موازین عقلی و اسلامی موظفند که در راه ریشه کن کردن این رژیم غاصب از هیچ فداکاری دریغ نورزند و با کمک های مادی ومعنوی برادران خود را در جبهه جنگ جنگ تنها نگذارند ویاری کنند .

معاون هماهنگ کننده تیپ در پایان خاطر نشان ساخت: رزمندگان تیپ هم همراه و هم صدا با مردم شهید پرور شهرستان سردشت در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات