خبرهای داغ:

۱۱ حادثه دیده آتش سوزی شوریک خوی به بیمارستان‌های تهران و اصفهان انتقال یافتند

۱۱ شهروند حادثه دیده آتش سوزی روستای شوریک خوی به بیمارستان‌های تهران و اصفهان انتقال یافتند.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۰۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، از سحرگاه امروز کار انتقال 12 شهروند حادثه‌دیده آتش سوزی روستای شوریک خوی به بیمارستان‌های تهران و اصفهان با یک فروند هواپیمایی اختصاصی آغاز شد.

مقارن ساعت 5 صبح امروز در مرحله نخست از این انتقال 6 بیمار که وضعیت سوختگی حادتری داشتند برای سوار شدن به هواپیما آمبولانس اورژانس کشور انتخاب شدند که متاسفانه به هنگام انجام این انتقال، یک شهروند حادثه دیده که از وضعیت سوختگی بسیار شدیدی رنج می‌برد نتوانست تاب بیاورد و به دلیل شدت جراحات ناشی از سوختگی و بیماری دیابت جان باخت.

هم اکنون کار انتقال بیماران باقی مانده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان در محل بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از طریق فرودگاه ارومیه در حال انجام است.

عصر چهارشنبه هفته گذشته بر اثر نشت از یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، انفجار دوم کپسول گاز روی داد که در پی آن 20 نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.

ارسال نظرات