خبرهای داغ:
بعد از دو ماه بلاتکلیفی در اداره ورزش و جوانان بوکان
آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان بعد از دو ماه بلاتکلیفی در این اداره با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، مسئولان شهرستانی و ورزشکاران و مدال آوران این شهرستان، در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۰۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان بعد از دو ماه بلاتکلیفی در این اداره با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، مسئولان شهرستانی و ورزشکاران و مدال آوران این شهرستان، در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

در این آیین فرماندار شهرستان بوکان در سخنانی با تشکر از مدیریت قبلی این اداره گفت: بسیاری از ورزشکاران بوکانی از عملکرد 5 ساله رئیس گذشته اداره ورزش و جوان راضی هستند و این نشان می دهد وی با سعه صدر و اخوت مثال زدنی خود توانسته است در این مدت موفق عمل کند.

جمال خسروی افزود: حوزه ورزش مسئله بسیار مهمی در زندگی کنونی انسانها است که حفظ فضای نشاط و جوانی از نکات مهم در این زمینه است که می تواند باعث پویایی جامعه شود.

وی با بیان اینکه بوکان شهری جوانی است و فضای پرنشاطی دارد، گفت: باید به نیروی جوانی که می‌خواهند پرشتاب، عقب ماندگی گذشته را جبران کنند بها داد، لذا استفاده از ظرفیت این قشر بسیار مهم است.

خسروی افزود: اکنون از پتانسیل ورزش در سراسر جهان به عنوان ابزاری برای ایجاد صلح استفاده می شود تصریح کرد: ورزش را نبایستی صرفا در بعد قهرمانی دید بلکه بایستی آن را در راستای صلح و برداری و نفی خشونت در جهان به کار برد.

در ادامه این برنامه، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های ورزشی در سطح استان یکی از راه‌های پیشرفت آذربایجان غربی است و باید به آنها توجه ویژه ای شود و قدردان زحمات ورزشکاران بود.

عبداله چمن گلی بیان کرد: تمامی هیئت‌های ورزشی بدون مزد و اجرت کار می‌کنند و زحمت می‌کشند، در شهرستان بوکان هم ورزش حرف نخست را می‌زند که ما باید با برنامه ریزی فضای مناسبی را برای فعالیت ورزشکاران فراهم نماییم.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بوکان تصریح کرد: یکی از دلایل انتخاب آقای نصرالهی این بود که فردی پر انرژی و فعال است و تحصیلات مرتبط دارد که امیدواریم این ظرفیت وی سبب ارتقای ورزش شهرستان شود.

همچنین در این جلسه انور ملارحیمی به عنوان رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بوکان با تشکر از همه مسئولان شهرستانی، ورزشکاران و اصحاب رسانه برای ورزش این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه برنامه حکم معارفه احمد نصرالهی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان قرائت شد.

احمد نصرالهی دارای دکتری تربیت بدنی و از شاگردان ممتاز وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم است که همین امر باعث امیدواری ورشکاران این شهرستان به ارتقاء ورزش در این شهر شده است.

لازم به ذکر است از دوم اردیبهشت سال جاری و به دنبال انتصاب انور ملارحیمی به عنوان مسئول دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان اداره ورزش و جوانان شهرستان به صورت امور جاریه ای اداره می شود.

ارسال نظرات