آغاز دوره مقدماتی مسابقات قرآن ویژه پاسداران در سپاه کمیجان؛
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: برگزاری مسابقات قرآنی گامی مهم در ایجاد مکتب قرآنی است و همه ما موظف به آشنایی هر چه بیشتر با قرآن و ترویج فرهنگ این کتاب آسمانی هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۷۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مسابقات مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه برادران و پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل در سپاه ناحیه کمیجان برگزار شد.

پاسدار داود سلطانی ضمن اعلام آغاز این دوره از مسابقات فرهنگی اسلامی گفت: این مسابقات با هدف افزایش اثربخشی فعالیت‌های قرآنی و ارتقای سطح معنویت و عمل به شایستگی‌های پاسداری در سپاه برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم راهکاری مناسب برای ترویج فرهنگ قرآن و تشویق علاقمندان در این عرصه معنوی است و لازم است برای ایجاد انس و الفت هرچه بیشتر کارکنان با کلام وحی مسابقات قرآن در سطح گسترده و فراگیر برگزار شود.

سلطانی ادامه داد: یکی از اثرات مفید و مثبت برگزاری این مسابقات در سطح سپاه کشف استعدادهای برتر در شهرستان‌هاست که خوشبختانه در این راستا سال 93 سرباز وظیفه محمد دارابی در رشته اذان در سطح استان مرکزی مقام اول و در سطح مسابقات کل سپاه مقام چهارم را کسب کرد.

وی بر ضرورت شکل‌گیری مکتب قرآن در جامعه کنونی گفت: برگزاری مسابقات قرآنی گامی مهم در ایجاد این مکتب است و همه ما موظف به آشنایی هر چه بیشتر با قرآن و ترویج فرهنگ این کتاب آسمانی هستیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاهناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: در رشته اذان سرباز وظیفه مهرداد حسنی و پاسدار روح‌الله یوسفی، رشته ترتیل سرباز وظیفه رحیم ملکی و پاسدار علی کمیجانی و در بخش خواهران نیز در رشته ترتیل خواهر پاسدار سهرابی مقدم و خواهر پاسدار غلامحسینی در رشته تحقیق توانستند به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات