اردوهای جهادی هجرت دانش‌آموزی با حضور مسئولین و دانش‌آموزان شهرستان اراک در محل حوزه مقاومت شهید فهمیده سه اراک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۷۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مفتح‌زاده در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی طرح هجرت که به همت حوزه مقاومت شهید فهمیده سه برگزار شد اردوهای جهادی را گامی در راستای خودسازی دانش‌آموزان دانست و گفت: این اردو‌ها می‌تواند گام موثری در این جهت و آشنا کردن جوانان با مفاهیم کار، تلاش، سازندگی، تقویت روحیه ایثار، گذشت و مشارکت جمعی وخدمت به هم نوع تاثیر گذار باشد.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی صرف نظراز آثار و برکات این اقدام خداپسندانه و نقش تربیتی آنها، یک حرکت بسیار ارزشمند و ماندگار است.

مسئول پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو اراک گفت: برگزاری این اردوها یک کار فرهنگی برای تقویت ارزش‌های اسلامی و اعتقادی در بین دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده کشور است.

مفتح‌زاده با اشاره به اثرگذاری این اردوها در سطح جامعه تصریح کرد: این اقدام ارزشمند سبب می‌شود فرهنگ کار، کمک به هم نوع و محرومیت‌زدایی در سطح جامعه نهادینه شود.

مسئول پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو اراک بر بحث بصیرت‌افزایی تاکید کرد و گفت: بالا بردن توانمندی گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف فرهنگی اعتقادی از اولویت‌های اردوهاست که ضمن هویت بخشی و تقویت حلقه‌های صالحین این هدف والا را نیز دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات