نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر همیشه در حوزه قرآنی ایران خوش درخشیده است.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۳۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در محفل بزرگ قرآنی در بوشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است و شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در این ماه عزیز هستیم که باید بهره مناسب را از فرصت باقی‌مانده ببریم.

امام جمعه بوشهر بر لزوم تلاش برای فهم بیشتر قرآن تاکید کرد و افزود: ایمان به قرآن و عمل به قرآن دو مولفه مهم دیگر است که باید در معماری زندگی خود به شکل قرآنی به آن بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه قرآن باید به زندگی همه ما وارد شود، تصریح کرد: قرآن برای ایجاد بصیرت و معرفت در کلان زندگی انسان و عالم وجود است و عمل به قرآن باید سرلوحه کارها باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر از پیشتازان فعالیت‌های قرآنی در کشور است، ادامه داد: این استان همواره فعالیت‌های گسترده‌ای در برنامه‌های قرآنی داشته است و در سال‌های اخیر شاهد کارهای خوبی در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بوشهر هم ردیف با استان‌های مطرح کشور در حوزه فعالیت‌های قرآنی است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر همیشه در حوزه قرآنی ایران خوش درخشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به موفقیت استان بوشهر در تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی برای نخستین بار در کشور، بیان کرد: این موفقیت حاصل تلاش و پشتکار اصحاب قرآنی، اعضا دبیرخانه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان است.

وی یادآور شد: تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی محصول تلاش‌های علمی و جهادی جامعه قرآنی استان بوشهر است و رضا نجفی و سید اسدالله حسینی و تیم همکارشان برای تنظیم سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر زحمات بسیار زیادی را کشیده‌اند.

 

ارسال نظرات