مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر:
مسؤول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: همزمان با بیست و هفتمین شب از ماه مبارک رمضان نمایش مذهبی و آیینی نذر رضا نوشته و کار محمد مظفری و توسط گروه هنری ایلیا در بندر گناوه به اجرا درآمد.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۱۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، محمد مظفری در گفتوگو با خبرنگاران گفت: نمایش نذر رضا با موضوعی مذهبی و با موضوعیت سیره امام رضا(ع) از دو ماه پیش توسط گروه تئاتر ایلیا شروع به تمرین شده و قرار است در دهه کرامت و همزمان با تولد امام رضا(ع) به اجرای عمومی درآید.

وی اظهار داشت: گروه نمایشی ایلیا تصمیم گرفت به پاسداشت ماه مبارک رمضان و شب بیست و هفتم ماه مبارک یک اجرا داشته باشد که با حضور پررنگ علاقمندان و مردم در پارک گناوه به اجرا درآمد.

کارگردان نمایش نذر رضا با اشاره به اینکه موضوع نمایش موضوعی برگرفته از رسوم و باورهای مذهبی مردم استان بوشهر است، افزود: در این نمایش از آیینهای مختلف موسیقایی و نمایشی استان بوشهر استفاده شده است.

مظفری گفت: دراین نمایش آقایان علیرضا شریف، صادق نیک پرست،روح الله پورقصاب، ایمان کشت‌ورز، مهران حیدری‌زاده، حبیب قاسمی، معصومه صفایی، مرضیه منصوری بازی می‌کنند.

مسؤول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر یادآور شد: این نمایش با حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و گروه ایلیا تولید شده است.

 

ارسال نظرات