فعالان بسیج رسانه استان بوشهر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند

خبرنگاران بسیجی و فعالان بسیج رسانه استان بوشهر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تهاجم وحشیانه و همه‌جانبه سران خائن برخی کشورهای منطقه علیه محور مقاومت اسلامی محکوم کردند.
کد خبر: ۸۷۰۵۲۰۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲


 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در همایش ضیافت اندیشه بسیج رسانه ، خبرنگاران بسیج رسانه استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای جنایات آمریکا و کشورهایی که نیابت جنایات استکبار جهانی بر عهده دارند محکوم کردند.

 

در این بیانیه خبرنگاران با بیان اینکه توطئه‌های استکبار و استعمار سال‌ها است بر پیکر شریف قدس شریف سایه افکنده است تاکید کرده‌اند: در سایه توطئه‌های شوم استعمار و استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار سال‌ها است، زخم عمیق اشغال و تجاوز به فلسطین مظلوم و قدس شریف امنیت و آرامش جهان اسلام را خدشه‌دار کرده است.

 

بسیج رسانه استان بوشهر در این بیانیه  با اشاره به افزایش جنایات استکبار و استعمار در سرزمین‌های اسلامی خاطر نشان کرده‌اند: توطئه‌ها و جنایات اشغالگران و مستکبران نه تنها هرگز نتوانسته موجودیت خود را در قلب جهان اسلام مشروعیت بخشد بلکه روزبروز با عمیق‌تر شدن بحران مشروعیت، بیشتر از پیش در باتلاق نیستی و اضمحلال، غوطه‌ور شده است.

 

خبرنگاران بسیجی استان بوشهر تصریح کرده‌اند: با اشغال و تجاوز و به کاربستن زر و زور و تزویر نمی‌توان ارادة ملّت‌ها را مقهور و مرعوب کرد و در عاقبت، این ارادة ملت‌هاست که بر تمام شرایط تحمیلی و خدعه‌های رسوا غالب می‌شود.

 

خبرنگاران با محکوم کردن جنایات در سرزمین‌های اسلامی افزوده‌اند: تهاجم وحشیانه و همه‌جانبة سران خائن برخی کشورهای منطقه به نیابت از استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل علیه محور مقاومت اسلامی در کشورهای عراق، سوریه و یمن، در سایة مقاومت سرسختانة ملت‌های مقاوم این کشورها، محکوم می‌شود و تا ازادی قدس شریف و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی مبارزه با دشمنان اسلام ادامه دارد.

فعالان بسیجی رسانه های استان بوشهر با اشاره به همبستگی همیشگی با ملت مظلوم فلسطین  تاکید کرده‌اند: همگام با اقشار مختلف ملت بیداردل ایران اسلامی پرشور و پرصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و همگان را به مشارکت در این حماسة ارجمند دینی و ملی فرا خوانده می‌شوند.
 
 
 
 
ارسال نظرات