مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: رسیدن به رشد و کمال هدف نظام صالحین است؛ چرا که این رشد و کمال است که افراد را در برابر تهدیدات بیرونی مصون می کند و می تواند با شناخت صحیح مسیر از توطئه های دشمنان بیرونی و حتی نفس اماره در امان باشد.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۸۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی مسئولین صالحین حوزه و پایگاه های بسیج روستایی عشایری نجف اشرف که در سالن جلسات این حوزه در شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و استفاده از لحظات و ساعات باقی مانده آن اظهار کرد: ان شالله در این ماه بهره لازم را برده و دلهای ما آرام و از پلیدی و زنگار دور شده باشد و با آرامش خاطره و توکل سرشار سال را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه انسان قدر لحظاتی را که در آن قرار دارد را نمی داند افزود: متاسفانه ما قدر لحظات عمر خود را نمی دانیم و وقتی می گذرد تازه قدر آنها را درک می کنیم و ماه رمضان هم اینگونه است که وقتی در آن هستیم زیاد توجه نداریم و وقتی تمام می شود تازه متوجه این نعمت بزرگ می شویم.

مرتضوی خاطر نشان کرد: قدر دانستن لحظات عمر یکی از اهداف ماه رمضان بهار دلها است و باید تلاش کنیم از این مدت باقی مانده بهترین استفاده را بنماییم و سعی کنیم از این نعمت بزرگ به خوبی استفاده نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و توجه به نظام صالحین در پایگاه های بسیج بیان کرد: امروز دشمن هدفش را تسخیر اذهان جوانان و نوجوان ما کرده است و از طریق فرهنگی و مجازی کوشش می کند سلطه خود را بر ذهن و فکر و اعقاید افراد داشته باشد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: ما باید مراقب این توطئه و نفوذ باشیم و این حلقه های صالحین در این راستا طراحی و اجرا می شود تا بسیجی ما شبهات و سوالات خود را در این حلقه ها مطرح و جواب درست را دریافت و از نظر معرفتی و بصیرتی و تربیتی به رشد و کمال برسد.

وی تصریح کرد: رسیدن به رشد و کمال هدف نظام صالحین است چرا که این رشد و کمال است که افراد را در برابر تهدیدات بیرونی مصون می کند و می تواند با شناخت صحیح مسیر از توطئه های دشمنان بیرونی و حتی نفس اماره در امان باشد.

مرتضوی با توجه دادن به برگزاری منظم حلقه های صالحین و خوراک دهی موضوعی برای حلقه ها گفت: محتوا در صالحین بسیار مهم است و باید در این زمینه دقت شود و نیاز سنجی و مخاطب سنجی انجام شود و با توجه به این موارد خوراک فکری و فرهنگی به افراد داشته شود.

وی با بیان اینکه باید همه افرادی که دست اندرکار نظام صالحین هستند خود پیش برنده و پیش رونده باشند بیان کرد: دست اندرکاران صالحین باید نمونه کامل عمل به برنامه های صالحین باشند و باید خود الگویی در پیش برندگی و پیش روندگی صالحین و اهداف بسیج و نظام اسلامی باشند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: توجه به گفتمان رهبری و ملموس نمودن آن در زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه وظیفه صالحین و بسیجیان است و باید در این زمینه تلاش کرد و با برنامه کار کرد.

در این گردهمایی که حجت الاسلام والمسلمین معصومی امام جمعه شهر رودیان و سرمربی نظام صالحین حوزه حضور داشت از فعالین عرصه نظام صالحین حوزه بسیج روستایی نجف اشرف با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها