خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهدی‌شهر:

طرح جوانه‌های صالحین نیز در راستای تربیت انسان‌ها اجرايي شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه هدف از تشکیل نظام تربیتی صالحین تقویت کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی بود،گفت: طرح جوانه‌های صالحین نیز در راستای تربیت انسان‌ها و تثبیت حلقه‌های صالحین اجرایی شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۹۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهدی‌شهر، حسن ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج در سپاه ناحیه مهدی‌شهر با اشاره به طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: مسأله تربیت انسان‌ها یکی از محوری‌ترین کارهایی است که در نظام جمهوری اسلامی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از بعثت تمام انبیای الهی تربیت انسان‌ها بوده است، تصریح کرد: پس از خلقت انسان‌ها در دوره‌های مختلف مسأله تربیت انسان‌ها دنبال شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر با بیان اینکه یکی از اهداف ناب انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور و تشکیل حکومت حضرت مهدی (عج) است، افزود: در طی چند سال اخیر نهادهای تربیتی و فرهنگی نتوانستند چیزی که مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود را عملی کنند و به آن هدف برسند و بیشترین رویکرد این نهادها صرفاً آموزش بوده است و موضوع تربیت بسیار جدی گرفته نشد.

این مسؤول گفت: در سال‌های اخیر با توجه به رویکرد سازمان بسیج مستضعفین در راستای اجرای سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری با توجه به تأکیدات فراوان ایشان، سازمان بسیج مستضعفین دنباله‌روی نظام تربیتی صالحین شد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه هدف از تشکیل نظام تربیتی صالحین تقویت کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی بود، بیان داشت: طرح جوانه‌های صالحین نیز در راستای تربیت انسان‌ها و تثبیت حلقه‌های صالحین اجرایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهدی‌شهر افزود: هدف از جوانه‌های صالحین ارتقای دانش و بصیرت سیاسی و تربیتی بسیجیان است.

وی خاطرنشان کرد: هدف دیگر از اجرای طرح جوانه‌های صالحین، حفظ و انسجام حلقه‌های صالحین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها