خبرهای داغ:
همايش طرح مودت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و اقشار و کانون های بسیج سپاه ناحیه شیروان با هدف ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه نشاط و معنویت و ترویج تفکر بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۸۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  همايش طرح مودت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات و اقشار و کانون های بسیج سپاه ناحیه شیروان با هدف ایجاد انس و الفت، تقویت روحیه نشاط و معنویت و ترویج تفکر بسیجی برگزار شد.

حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با اشاره به ماه مبارک رمضان و آیاتی از قرآن مجید، این ماه را فرصت مناسبی برای خودسازی دانست و بیان کرد: امروزه نیازمند احیا و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تفکر بسیجی در بدنه جامعه هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: معمار کبیر انقلاب روز قدس را بعنوان یک روز جهانی پایه گذاری کرد و امروز وظیفه ما است تا با حضور مقتدرانه و گسترده حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارمان را از یاوه گویان و ظالمان جهان یعنی آمریکا و صهیونیسم جهانی به دنیا نشان دهیم.

حجت الاسلام خبیری مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه شیروان نیز با بیان احادیثی از ائمه معصومین انس و مودت بین نیروهای بسیجی را عامل موفقیت و پیشبرد اهداف تعیین شده دانست و بر لزوم روحیه جهادی در بین بسیجیان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها