رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، تصریح کرد: انسجام رسانه ای و ایجاد هم افزایی تا نیل به عزت رسانه ای و تربیت خبرنگار تراز انقلاب از جمله ماموریت‌های مهم این سازمان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۷۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران بیان کرد: انسجام رسانه ای و ایجاد هم  افزایی تا نیل به عزت رسانه ای و تربیت خبرنگار تراز انقلاب از جمله ماموریت‌های مهم این سازمان محسوب می‌شود.

حسن افشار اظهار داشت: بیش از 600 نفر از اهالی سازمان بسیج رسانه استان در راستای انجام رسالت انقلابی و رسانه ای خود اعم از خبرنگاران، عکاسان، مدیران مراکز رسانه ای، پیشکسوتان با فریاد مرگ بر استکبار جهانی بویژه این غده سرطانی اسراییل غاصب در این روز سرنوشت ساز با دهان روزه و قلبی مالامال از عشق و ارادت به آرمان‌های امام و شهدا و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب برای دفاع از مرزهای عقیدتی و انقلابی کشورمان حضور در صحنه داشته اند.

وی افزود: از آنجایی‌که در شرایط کنونی و عصر حاضر اهمیت و نقش رسانه‌ها برکسی پوشیده نیست وظیفه و رسالت اهالی رسانه کمک به تشکیل و تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی و نقش آفرینی و کارآمدسازی این جبهه در مقابل غول رسانه ای استکبار جهانی است.

افشار خاطرنشان کرد: تاکنون 22 کانون بسیج رسانه در سراسر مازندران راه اندازی شده و مازندران از این حیث از بالاترین رتبه در استان و کشور برخوردار است.

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت با اعتبار معاونت‌های تخصصی بیش از 98 درصد از برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج رسانه مازندران اجرایی شده است، گفت: شهرستان‌های رامسر، تنکابن، بابلسر و بهشهر بهترین عملکرد را در تحقق برنامه‌های ابلاغی سال داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها