خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه از برپایی اعتکاف رمضانیه این مرکز بزرگ آموزشی در ایران و 40 کشور جهان در روزهای 24، 25 و 26 ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۵۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسین مرادی دولت آبادی اظهار کرد: پس از برگزاری موفق اعتکاف رجبیه، اداره کل فرهنگی المصطفی برای پنجمین سال متوالی اقدام به برپایی اعتکاف رمضانیه در دهه آخر ماه مبارک رمضان کرده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین اجتماع معتکفین المصطفی در شهرهای مقدس مشهد و قم است افزود: در حال حاضر در حرم مقدس رضوی 570 معتکف رمضانیه حضور دارند که 400 نفر آقا و 170 نفر بانوان از 130 ملیت هستند.

مرادی ادامه داد: در شهر مقدس قم و در استان‌های اصفهان، تهران، گلستان و برخی دیگر از نقاط کشور اعتکاف رمضانیه توسط جامعه‌المصطفی در حال برگزاری است که در شهر قم 350 نفر معتکف بوده و در برخی از مراکز مانند مرکز گرگان اعتکاف 10 روزه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: این حرکت خوب و ارزشمند جامعه المصطفی ستاد اعتکاف کشور را بر آن داشت تا با تاسی از این حرکت اعتکاف رمضانیه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: در حال حاضر اعتکاف رمضانیه علاوه بر ایران در برخی از کشورهای آسیایی، آفریقا، اروپا و کانادا در حال برگزاری است.

مرادی از حضور اساتید اخلاق در حلقه‌های معرفتی این مراسم‌های معنوی خبر داد و افزود: جامعه ‌المصطفی بنا دارد با توجه بیشتر به سنت حسنه اعتکاف این رویش را که در کنار انقلاب اسلامی احیا شده در سراسر جهان منتشر کند.
ارسال نظرات