ضیافت افطاری دست اندرکاران طرح بوستان های سلامت شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۵۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و مسئولین فرهنگی نواحی سپاه استان و دست اندرکاران بوستان های سلامت شهرستان شاهرود ضیافت افطاری در تالار میلاد نور شاهرود برگزار شد.

در این ضیافت افطاری که در جهت تقدیر و تشکر از برپا کنندگان طرح بوستان های سلامت شهرستان شاهرود برگزار شد، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به برگزاری طرح بوستان های سلامت در شاهرود گفت: این طرح با حضور شبانه روزی بسیجیان پایگاه های مساجد و محلات،طلاب و روحانیون و جامعه زنان و اقشار مختلف بسیج و نهادهای مختلف شهرستان برپا شده است و استقبال از این طرح از سوی خانواده چشمگیر و قابل توجه است.

وی افزود: ما در بوستان های سلامت با هدف و برنامه کار را برنامه ریزی و اجرا نموده ایم و توانسته ایم با این برنامه ریزی افراد مختلفی را جذب بوستان نماییم و ارتباطی با خانواده ها و نسل جوان و نوجوان برقرار نماییم.

دامغانی با بیان اینکه بوستان های سلامت در جهت سالم سازی پارک ها و اماکن تفریحی ایجاد شده است گفت: ما با این طرح حضور خانواده ها را در پارک ها هدفمند و موثر و سودمند می کنیم و از ساعاتی که در پارک حضور دارند می تواند بهره برداری مفیدی در یک محیط سالم و امن داشته باشند.

در این برنامه امیر بینائی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز با تقدیر و تشکر از اجرای این برنامه در بوستان های شاهرود و الگوگیری سایر شهرهای استان از این طرح اظهار کرد: اگر ما ساعت ها وقت بگذاریم و جلسات متعدد و تصمیم گیری های بسیاری کنیم تا عملی صورت نگیرد موفق نیست و طرح بوستان سلامت با اقدام و عمل توانسته است خانواده ها را جذب کند و این قابل تقدیر و تحسین است.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری در ابتدا سختی و مشکل دارد افزود: باید از مشکلات نترسید و وارد میدان شد تا استعدادها شکوفا شود و افراد به صحنه بیایند و بتوان کاری هدفمند و با برنامه را اجرا نمود و باید همه در این راستا حرکت کرد و دولت نیز از این اقدامات موثر و سازنده حمایت می کند و اعتقاد دارد باید کارهای مختلف در ابعاد مختلف با برنامه و هدفمند و در قالب کار فرهنگی اجرا شود تا اثرگذاری بلند مدت داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها