خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سربیشه خبر داد

زولسک میزبان گروه جهادی دانشگاه صنعتی بیرجند+تصاویر

مسئول بسیج سازندگی سربیشه گفت: گروه جهادی شهید همت از دانشگاه صنعتی بیرجند به مدت 10روز در دهه آخر ماه مبارک رمضان با رویکرد فرهنگی در روستای زولسک بخش مرکزی سربیشه مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۴۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

محمدرضا نینوایی مسئول بسیج سازندگی سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت : گروه جهادی شهید همت از دانشگاه صنعتی بیرجند به مدت 10روز در دهه آخر ماه مبارک رمضان متشکل از 12خواهر و 3برادر در روستای زولسک بخش مرکزی سربیشه مشغول به خدمت رسانی می باشند.

نینوایی افزود: این گروه جهادی با رویکرد فرهنگی وجهت انجام امورفرهنگی از جمله آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن ، احکام ، آموزش برخی از مشاغل خانگی ، صنایع دستی مانند معرق کاری ، عروسک سازی و برپایی نماز جماعت به این منطقه آمده اند و درحال فعالیت می باشند.

ابراهیمی یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن اظهار رضایت و خرسندی از حضور گروه جهادی در این منطقه اظهار کرد: از روزی که این گروه کار خدمت رسانی به مردم را شروع نموده اند تاکنون پیشرفت های بسیار خوبی در نحوه روخوانی قرآن و همچنین آشنایی با هنردستی عروسک سازی و معرق کاری درخواهران می توان مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: حضور روحانی به همراه گروه یکی از نقاط قوت هر گروه می تواند باشد چون درمدت حضور گروه در روستا نماز جماعت به صورت مرتب با حضور گسترده مردم برگزارمی شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها