خبرهای داغ:
احمد زاده امام جمعه آشخانه گفت:روز قدس جهانی است وپیامی جهانی دارد، پیام آن این است که انشالله به زودی در سرزمین فلسطین دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۲۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اهمیت حمایت از مظلومان در اسلام گفت: اگر کسی فریاد یاری مظلومی را چه مسلمان وچه غیر مسلمان بشنود وبه آن کمک نکند مسلمان نخواهد بود.

وی ادامه داد: روز قدس امسال از ویژگی های خاصی برخوردار است از یک طرف فتنه های گروه تروریستی در سوریه وعراق واز سوی دیگر از اقدامات حکومت مرتجع بحرین به ویژه سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم که نشان از اوج خباثت آل خلیفه است.

احمد زاده تصریح کرد: ترکیه ای که تا دیروز ادعای مبارزه با اسرائیل را داست امروز پیمان دوستی می بندد.آن ها از این پیمان ضرر می بینند همان طور که از  دوستی با تروریست ها ضرر انفجار ها وناامنی را دیدند.

امام جمعه آشخانه تاکید کرد: روز قدس امسال با اهمیت است زیرا آل سعود با به راه انداختن فاجعه منا وممانعت از حضور ایرانیان در حج ابراهیمی نشان داد که از اعلام برائت مسلمانان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا در هراس  است.

وی ادامه داد:حضور عظیم مردم امروز تودهنی محکمی به اسرائیل زد وبر آن سازمان حقوق بی بشرفهماند واین پیام را به دنیا مخابره کرد که مسلمانان از رژیم کودک کش اسرائیل نفرت دارند.

احمد زاده افزود:روز قدس جهانی است وپیامی جهانی دارد، پیام آن این است که انشالله به زودی در سرزمین فلسطین دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد.

وی اظهار کرد:لازم است تمامی ملت های مسلمان هوشیاری خود را حفظ کنند وروحیه انقلابی خود را از دست ندهند و به انقلاب اسلامی ایران  و ارزش های ناب آن تکیه بزنند.

امام جمعه آشخانه خاطر نشان کرد:به فرموده رهبر انقلاب فیش های نجمومی هجوم به ارزش هاست که البته رئیس جمهور محترم دستور رسیدگی را دادند که بهتر است متخلفین به مردم معرفی شوند تا اعتماد عمومی مردم بالا برود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها