پیام تقدیر و تشکر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان
آیت الله سيدمحمد شاهچراغی و محمدرضا خباز طی پیام مشترکی از حضور گسترده و پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۸۷۰۵۰۰۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، آیت الله سيدمحمد شاهچراغی و محمدرضا خباز طی پیام مشترکی از حضور گسترده و پرشور مردم استان سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمودند.
متن پيام؛

خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر مردم ولایتمدار، متدین و انقلابی استان سمنان در راهپیمائی روز جهانی قدس با حضور گسترده و پرشور و پرامید خود بی نظیرترین حماسه مردمی را خلق نمودند. مردم روزه دار استان سمنان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همگام با خیل عظیم ملت سلحشور ایران اسلامی و عموم آزادیخواهان جهان با قدم هایی استوار و عزمی راسخ ضمن حمایت از ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین جنایات بی رحمانه و تجاوزات بی شرمانه رژیم منحوس صهیونیستی به سرکردگی استکبار جهانی علیه مردم رنج کشیده و مقاوم فلسطین، توطئه ها ، ددمنشی ها و جنایت های گروههای تروریستی تکفیری و حرکتهای غیراسلامی و انسانی حکام آل سعود و آل خلیفه را شدیداً محکوم نمودند.

مردم عزیز در اقصی نقاط استان سرافراز سمنان در این راهپیمایی بیادماندنی ضمن میثاق مجدد با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و امام راحل به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در حمایت از مردم مسلمان، مظلوم و ستمدیدگان فلسطین به صحنه آمدند و تصویری از وحدت، همبستگی ، ایستادگی و بیداری شان را به جهانیان نشان دادند.

جادارد از این همه شور و نشاط، بالندگی و حماسه و امیدآفرینی شما ملت سلحشور و همیشه در صحنه استان سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس صمیمانه تقدیر و تشکر گردد.

بی شک این حضور باشکوه و ولایتمداری ملت بزرگوار از نعمت های بزرگ این انقلاب شکوهمند می باشد که باید به درگاه باریتعالی شکرگذار آن باشیم.

به امید سربلندی، عزت و اقتدار امت اسلامی و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب اسرائیل

ارسال نظرات
پر بیننده ها