خبرهای داغ:
مسابقات کاراته بانوان جام رمضان استان قم پایان یافت و برترین های کاراته بانوان قم مشخص شدند.
کد خبر: ۸۷۰۴۹۷۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات کاراته بانوان جام رمضان استان قم روز شنبه با حضور ۵۰ شرکت کننده از ۱۵ باشگاه کاراته قم در خانه کاراته واقع در مجموعه ورزشی راحله برگزار شد.

در این رقابت‌ها که در ۲ بخش کاتا و کومیته به انجام رسید، در بخش کاتا در رده سنی نوجوانان فاطمه بنی فاطمی، نازنین زهرا کاوندی و فاطمه کریمی نیک عناوین برتر را از آن خود کردند.

در ردسنی بالای ۱۶ سال در بخش کاتا ریحانه قاسمی به مقام نخست رسید و ریحانه نعمت اللهی دوم شد ضمن اینکه مائده جهان آرا و زهرا ابی‌پور به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش کومیته رده سنی نوجوانان در وزن ۴۷-ریحانه شمس اللهی، فاطمه کریمی نیک و مائده مومنی، در وزن۵۴- نگار شهریاری، در وزن ۵۴+ نازنین زهرا کاوندی، پرستو یزدان پناه و سحر غلامپور عناوین برتر را از آن خود کردند.

در مسابقات کومیته جوانان در دسته منهای ۵۳ کیلوگرم مائده خدری اول شد و در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم فاطمه مهربخش به مقام نخست رسید و در کومیته بالای ۱۶ سال در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم پریسا ایرانی خواه و در وزن به اضافه ۶۱ کیلو فاطمه مریدزاده و زهرا نکونام روی سکو رفتند.

کاراته بانوان قم در حال حاضر تیم ایثار را در لیگ‌های کشوری دارد که البته این تیم به دلیل عدم بهره‌مندی از حمایت مالی، با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و چالش‌های زیادی برای حضور در لیگ در پیش رو دارد.
ارسال نظرات