جامعه اصناف و بازاریان کشوردر آستانه فرارسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرده است
کد خبر: ۸۷۰۴۹۰۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، جامعه اصناف و بازاریان کشوردر آستانه فرارسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرده است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

امام خمینی(ره): من در طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را به مسلمین گوشزد نموده ام. از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان "روز قدس" انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم».

روز قدس تجلی و نمایانگر وحدت و همبستگی مسلمانان سراسر جهان است. امام خمینی (ره) بنیانگذاران روز قدس را به عنوان نمادی در مقابله با زورگویان و دشمنان امت اسلامی برای برای عدم فراموش شدن مسئله فلسطین از اذهان عمومی مردم جهان نامگذاری کرده اند.

ما جامعه اصناف و بازاریان کشور به عنوان بازوان ستبر انقلاب اسلامی اعلام می کنیم که در این روز بزرگ و با زبان روزه در گرم ترین روزهای سال بخاطر حمایت و حفظ برادری خود با برادران مسلمانمان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم تا در نظام جمهوری اسلامی که پایگاه اصلی استکبارستیزی در دنیا به شمار می رود مشت های گره کرده‌مان را بر دهان آمریکا و همدستانشان بکوبیم.

مستکبرین و در راس آنها شیطان بزرگ، آمریکا که تمام تلاش خود را برای خاموش کردن چراغ اسلام در دنیا می کنند باید بدانند که ملت مسلمان ایران همواره در همه دوره ها پشتیبان برادران مسلمان خود در جای جای دنیا بوده اند و در هرجایی که کوچکترین ظلمی به برادر مسلمانشان شده به پا خواسته اند.

در این روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان و ماه رحمت الهی از خداوند متعال طلب میکنیم که هرچه زودتر آن وعده ای که در قرآن داده مبنی بر اینکه زمین میراث مستضعفان است به یاری و استعانت از امام عصر(عج) و به دستان نائب ایشان امام خامنه‌ای حفظه الله محقق شود و بتوانیم شر استکبار و ظلم را از جامعه جهانی اسلام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات