خطیب جمعه ندوشن :

قدس محور وحدت مسلمانان است/ انتقاد از تخریب محیط زیست ندوشن توسط معادن

امام جمعه ندوشن گفت: قدس به عنوان قبله اول مسلمانان، محور اتحاد و وحدت تمامی مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۷۵۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جوادی در خطبه های اخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شهر ندوشن و در روز جهانی قدس با تقدیر از حضور باشکوه مردم مومن و ولایتمدار ندوشن در راهپیمایی عظیم قدس خاطر نشان کرد: مردم مظلوم فلسطین در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و حضور مومنان روزه دار در راهپیمایی روز قدس ادای دین به اسلام بوده است.

امام جمعه ندوشن افزود: هفتاد سال آوارگی و مصیبت در سرزمین قبله اول مسلمانان دل همه انسان های واقعی را به درد می اورد و این خروش جهانی قوت قلبی برای فلسطینیان است.

جوادی با اشاره به جنایات وحشتناک استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست در منطقه از برخوردهای دوگانه سازمان به اصلاح حقوق بشر انتقاد کرد و گفت: جنایات ال سعود در بحرین و یمن ادامه راه صهیونیست غاصب است که ملت آزاده آن را محکوم می کنند ولی سازمان به اصلاح حقوق بشر در برابراین همه فجایع انسانی دم بر نمی آورد.

امام جمعه ندوشن پیام جهانی روز قدس را مقاومت تا اخرین قطره خون دانست و گفت: پیام روز جهانی قدس به استکبار این است که تا اخرین قطره خون در برابر استبداد و استکبار مقاومت کرده و از فلسطین و محور مقاومت دفاع می کنیم.

وی افزود: روز قدس در واقع روز حیات اسلام است و حضور این جمعیت باشکوه در سراسر کشور در مسیر دفاع از مظلوم نشان میدهد مقاومت ادامه دارد.

امام جمعه ندوشن با انتقاد شدید از برداشت بی رویه معادن ندوشن و تخریب مراتع ندوشن توسط معدنکاران گفت: این معادن هیچ نفعی برای مردم ندوشن ندارند واز مسئولین خواست جلوی تخریب مراتع ومکانهای بکر ندوشن بخصوص منطقه سپیده ندوشن را بگیرند که مردم از این موضوع ناراحت هستند.

ارسال نظرات