خبرهای داغ:
در نیمه نخست سال جاری؛

۱۴ بوستان شهری در قم احداث می‌شود

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از احداث ۱۴ بوستان شهری در قم تا پایان تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۴۷۴۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به احداث ۱۴ بوستان شهری در قم اظهار کرد: اجرا و ساماندهی فضای سبز معابر و محلات محروم سطح شهر با مبلغ ۵۵ میلیارد ریال از اعتبارت سفر مقام معظم رهبری به قم و ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قم در دستور کار است.

وی افزود: در منطقه یک بوستان‌های آیت‌الله قدوسی با متراژ ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع و مبلغ اعتباری ۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال، فردوسی واقع در میدان بسیج انتهای خیابان محدث قمی با مساحت ۱۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و۳۴۳ میلیون ریال و بوستان کودک واقع در میدان بسیج جنب ایستگاه آتش‌نشانی به متراژ ۱۱ هزار متر مربع با مبلغ اعتباری ۹ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال در دستور کار است.

مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به احداث بوستان‌ در سطح منطقه دو گفت: این بوستان‌ها شامل بوستان‌های واقع در خیابان شاهد غربی کوچه ۳۸ به متراژ هزار و ۹۰۰ متر مربع با مبلغ اعتباری یک میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال، بوستان مجاور کمربندی امام علی حدفاصل خیابان حکمت تا جایگاه CNG به متراژ ۲۰ هزار متر مربع با مبلغ اعتباری ۹ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال و بوستان شهرک صادقیه واقع در بلوار امام رضا شهرک صادقیه کوچه هشت با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: بوستان‌های منطقه پنج بوستان رضوی واقع در بلوار خلیج فارس کوچه ۶ به مبلغ اعتباری ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال و بوستان بیگدلی واقع در بلوار شهید کبیری انتهای کوچه ۱۲ بلوار پیرویسی به متراژ ۳۹ هزار متر مربع با مبلغ اعتباری ۱۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال را در برمی‌گیرد.

حلوایی‌زاده عنوان کرد: بوستان‌های واقع در منطقه ۶ شامل پارک زنگارکی واقع در خیابان شهید زنگارکی به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مبلغ اعتبار ۳ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال، پارک‌های‌ آیت‌الله کاشانی به متراژ ۲ هزار متر مربع و به مبلغ اعتباری یک میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال و پارک‌های شهرک فاطمیه به متراژ هزار و۸۰۰ متر مربع به مبلغ اعتباری ۲ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال است.

وی پارک‌های بلوار شهید همت به متراژ ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع و به مبلغ ۲ میلیارد و۵۰۵ میلیون ریال و بوستان گلستان واقع در خیابان شاه ابراهیم پس از بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) به مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال را از دیگر بوستان‌های منطقه شش ذکر کرد.

مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه هشت نیز تکمیل بوستان محله چهار به متراژ ۱۹ و ۸۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد و۸۰۱ میلیون ریال در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: اکنون این بوستان‌ها در حال احداث بوده و تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظرات