محمد مرادی با بیان اینکه حقوق های نجومی دولت به مدیران، تعطیلی کارخانه ها را منجرشد افزود: مدیرانی که حقوق نجومی گرفتند کارخانه های فعال اقتصادی را واگذار کردند و بسیاری از کارگران را بیکار نمودند لذا دولت، حقوق نجومی مدیران را شفاف سازی کند و از عوامل تعطیلی کارخانه قند هم محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۷۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

محمد مرادی عضو بسیج کارگری کارخانه قند ورامین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مطالبه کارگران مبنی بر شفاف سازی حقوق نجومی مدیران اظهار داشت: نابرابری فراوانی بین حقوق نجومی مدیران و حقوق کارگران وجود دارد و این اختلاف حقوقی بسیار فاحش است و کارگران همیشه از مساعدت مالی بر کنارند و ضعیف ترین قشر اقتصادی محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه حقوق های نجومی دولت به مدیران، تعطیلی کارخانه ها را منجرشد افزود: مدیرانی که حقوق نجومی گرفتند کارخانه های فعال اقتصادی را واگذار کردند و بسیاری از کارگران را بیکار نمودند و منجر به افزایش دغدغه های اقتصادی شد که می توان به تعطیلی کارخانه قند ورامین اشاره داشت لذا دولت، حقوق نجومی مدیران را  شفاف سازی کند.

مرادی بیان داشت: بعد از 28 سال سابقه فعالیتی که در کارخانه قند ورامین داشتم حقوق 1 میلیون و 700 هزار تومان دریافت می کنم که با حقوق نجومی مدیران قابل مقایسه نیست. وضعیت کارگران قند ورامین بعد از تعطیلی کارخانه اصلا خوب نیست و آینده کارخانه و کارگران نامعلوم اس

ارسال نظرات