خبرهای داغ:
در پی حضور حماسی مردم روزه دار خراسان جنوبی در روز جهانی قدس،
بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در پی حضور حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، پیام تشکری صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در پی حضور حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، پیام تشکری صادر کرد.

 

در این پیام آمده است؛

 

بسم الله القاسم الجبارین

 

ملت غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی

 

راهپیمایی روز قدس، تجدید میثاق شما ملت بزرگ و عزیز با ارزشها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایران ،یک بار دیگر با درخششی مثال زدنی ، روشنایی بخش دیدگان و استحکام بخش قدم های ما گردید.شما ملت هوشیار و خستگی نا پذیر با حضور چشمگیر خود در این روز تصویری جذاب و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان آفریدید و نشان دادید تمامی زنان و مردان،اقوام و گروه ها و سلیقه های مختلف سیاسی ، جبهه ای واحد و صفی یکپارچه در برابر استکبار جهانی است و با همتی مضاعف آرمان های انقلاب اسلامی را همواره پاس می دارید.

 

بی شک حضور شما ملت انقلابی و ظلم ستیز موجی از امید را برای تمامی مظلومان و آزادی خواهان جهان به همراه آورد که نمایانگر عزم راسخ به باورهای دینی،روحیه ی ظلم ستیزی و نفی نظام سلطه است.

 

حقا که چه خوب با حضور میلیونی خود در حماسه ی قدس 95 خون شهدای انتفاضه ی سوم و شهدای مدافع حرم را پاس داشتید و مخالفت خود با قطع کمک به جبهه ی مقاومت را به گوش سرسپردگان به غرب رساندید.

 

به فضل الهی و به پشتوانه ی حضور ملتی بصیر و فهیم در صحنه، جمهوری اسلامی تا نابودی کامل رژیم منحوص صهیونیستی و آل سعود بیش از گذشته به کمک های خود به جبهه ی مقاومت ادامه خواهد داد.

 

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه بیرجند از آحاد ملت مومن ، انقلابی، شجاع و با بصیرت ایران که جلوه ی دیگری از عظمت و اقتدار اسلامی را به نمایش گذاشتید تشکر و قدردانی نموده و آزادی قدس شریف و فرزندان خمینی کبیر (شیخ عیسی قاسم، شیخ زکزاکی و حاج احمد متوسلیان) را از درگاه خداوند مسئلت می نماییم.

***بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند***

قدس 95

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها