دادستان مرکز استان با ابراز تاسف از اینکه برخی در اجرای اقتصاد مقاومتی اراده‌ای ندارند، گفت: هرکجا فریاد هیهات من‌الذله بلند شود جمهوری اسلامی ایران حاضر است.
کد خبر: ۸۷۰۴۶۲۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در سخنرانی راهپیمائی روز قدس، در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: فلسطین کانون مطلومیت افراد بی‌پناهی است که یک نسل و بیش از ۶۵ سال جنگ را تحمل می‌کند.

وی با بیان اینکه در هر مکانی اختلافات مذهبی و دینی ایجاد شد نام انگلیس و اسرائیل حضور دارد، خاطرنشان کرد: فلسطین خاستگاه پیامبران الهی است اما اسرائیلی‌ها برای استقرار در این منطقه مقدس، خانه‌های مردم را تخریب و شهرک‌های یهودی‌نشین را ایجاد کردند.

دادستان مرکز استان افزود: امروز اسرائیل در این سرزمین بزرگترین پایگاه نظامی و تجاری غرب و نظام سلطه را تشکیل داده و بدون هیچ قانونی اسناد مالکیت را یک طرفه باطل کرده است.

جعفری با بیان اینکه کرانه باختری از تمامی امکانات اولیه محروم شدند، خاطرنشان کرد: تداوم روند بازداشت‌های غیرقانونی، مانع شدن از حضور مردم در مسجد الاقصی، هدف قرار دادن زنان و کودکان بی‌دفاع بخشی از جنایت‌هایی است که امروز در فلسطین صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در اتاق فکر استکبار، توجه را از اسرائیل با ایجاد گروهک‌های تروریستی و تکفیری به سوی سوریه و عراق منحرف کردند، گفت: این انحراف با همکاری برخی از مزدوران اسلامی همانند آل سعود صورت گرفت تا منویات اسرائیل در منطقه تحقق یابد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه گسترش ایجاد ناامنی و بی‌ثبات‌سازی ایران با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی، یکی از مهم‌ترین نقشه‌های استکبار جهانی علیه کشور است، تصریح کرد: غرب جنایت‌های فراوانی را با عنوان حقوق بشر انجام می‌دهد و عربستان سعودی که ادعای ام‌القرایی جهان اسلام دارد را نیز با خود همراه کرده اما با مقاومت مردم منطقه روبه‌رو شده است.

جعفری با اشاره به اینکه دشمنان کشور برای رسیدن به اهداف خود مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شوند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی‌ها گوش‌هایشان سنگین است و یا اینکه در اجرای منویات رهبری اراده جدی ندارند.

وی افزود: دشمن پذیرفته است که اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را فلج کرده است اما در داخل بعضی‌ها این امر را درک نکرده‌اند،اقداماتی در دولت تدبیر و امید نیز صورت گرفته اما ناکافی است و باید بیشتر تلاش کند.

دادستان مرکز استان با اشاره به موضوع برجام، اظهار کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند که می‌توان به برجام دل خوش بود، وزیر خارجه آمریکا در هفته گذشته اذعان کرد که بعد از برجام بسیاری از معادلات به سود این کشور رقم خورد و معتقد بود در صورتی که ایران از تروریسم حمایت نکند تحریم‌ها برداشته می‌شود.

جعفری با تاکید بر اینکه بر اساس آیات قرآن و آموزه‌های اسلامی در هر جایی شعار هیهت من الذله بلند شود ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم حاضر می‌شود، گفت: چرا سازمان‌های جهانی و حامیان حقوق بشری خفه‌خون گرفته‌اند، حمایت از مظلوم تروریست محسوب می‌شود یا کشتن صدها هزار کودک و زن بیپناه جنایت است.

وی افزود: روز قدس یک مسئله شرعی و اعتقادی است و مردم جمهوری اسلامی ایران تا رهایی کامل فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی از آرمان‌های آن دفاع می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها