مدیر کل سیاسی مازندران در راهپیمایی روز قدس سوادکوه شمالی:
مدير کل سياسي و انتخابات استانداري مازندران با اشاره به تلاش صهيونيسم در ايجاد شکاف در بين مسلمانان افزود:صهيونيسم با کمک ابزارهاي مالي و رسانه اي خود سعي در ايجاد شکاف ميان مسلمانان داشته و توانسته تا کنون کارهايي انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۶۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در راهپیمایی روز قدس دکتر مهرداد ابراهيمي مدير کل سياسي و انتخابات استانداري مازندران در جمع مردم روزه دار، با تشکر و قدرداني از حضور باشکوه مردم اين شهرستان در انتخابات مجلس دهم گفت:حضور 98.3 درصدي مردم سوادکوه شمالي و ثبت رکورد بيشترين درصد مشارکت سياسي در کشور نشان از حضور گسترده مردم اين شهرستان در صحنه هاي مختلف کشور دارد.

دکتر ابراهيمي با اشاره به اهميت شناخت رژيم غاصب قدس گفت :اگر موضوع اسراييل شناسي در دستور کار مسايل سياسي ما قرار گيرد از لحاظ سياسي ،اجتماعي،اقتصادي و .. حائز اهميت است.

وي افزود:واژه هايي نظير رژيم اشغالگر قدس-صهيونيسم و .. از واژگاني است که بعد از انقلاب وارد ادبيات سياسي کشور شده است و بعد از انقلاب حمايت مردم ايران از مردم فلسطين چندين برابر شده است.

ابراهيمي با اشاره به تغييرات منطقه خاورميانه طي ساليان اخير و نقش اسراييل در اين زمينه افزود:جمعيت کل مردم يهود در دنيا بسيار اندک است ولي با داشتن لابي هاي قدرتمند و ابزارهاي قدرت مانند رسانه توانستند در دنيا و نقش آفريني نمايند.

وي در ادامه افزود:کمتر از 2 در صد جمعيت آمريکا را يهوديان تشکيل مي دهند ولي آن ها با داشتن ابزارهاي رسانه اي مانند 156 ايستگاه تلوزيوني با بيش از 2000 شبکه تلوزيوني و راديويي توانستند لابي هاي قدرتمندي در اين کشور شکل دهند و در تعيين رييس جمهور و ديگر ارکان قدرت ايالت متحده نقش آفريني کنند.

مدير کل سياسي و انتخابات استانداري مازندران با اشاره به تلاش صهيونيسم در ايجاد شکاف در بين مسلمانان افزود:صهيونيسم با کمک ابزارهاي مالي و رسانه اي خود سعي در ايجاد شکاف ميان مسلمانان داشته و توانسته تا کنون کارهايي انجام دهد.

وي افزود:از ديگر اهداف رژيم اشغالگر قدس سازش با ممالک اسلامي مي باشد که در اين چند سال شاهد نزديکي دولت هاي عربي خصوصا عربستان و ديگر کشورهاي اسلامي مانند ترکيه به آن ها هستيم.

از ديگر کارهاي اسراييل به حاشيه کشاندن مسئله فلسطين و ايجاد مسائل حاشيه اي ديگر است تا مسئله فلسطين از مسئله اول مسلمانان و مردم دنيا به مسئله دوم و سوم سقوط کند.

دکتر ابراهيمي با اشاره به وحشي گري هاي اسراييل در فلسطين افزود:کودک کشي ،تخريب خانه ها ،اسير کردن مردم و ... از مصاديق زير پا گذاشتن حقوق بشر است و انتظار مي رود مدافعان حقوق بشر دنيا بيشتر به آن بپردازند.

وي افزود:از زماني که تئوري سرزمين يهود مطرح شد تا کنون بيش از 50 هزار فلسطيني شهيد 60 هزار مجروح و 800 هزار نفر دستگير شدند که اين ها همه جنايات جنگي است و سازمان هاي حقوق بشر بايد بهتر عمل کنند.

در پایان مردم نماز جمعه را در مصلی شهرستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین مهدوی اقامه نمودند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی همانند مردم جای جای کشور ایران اسلامی با حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای امام (ره) از مظلومان فلسطین حمایت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها