خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان گفت: روحیه انقلابی ملت فلسطین ، لبنان وسوریه که برگرفته ازروحیه انقلابی ملت و انقلاب اسلامی ایران است سبب شکست ها و تضعیف اسرائیل شده است.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۶۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

ماشاء الله محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: اگر به تاریخچه رژیم اشغالگر قدس در هفت دهه گذشته توجه کنیم متوجه می شویم که پیش از وقوع و تحقق انقلاب اسلامی ایران، این رژیم در تمام عملیاتها در مقابل ارتش های مجهز اعراب ناسیونالیست منطقه پیروز بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرایان ادامه داد: ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی عملیاتهای خود با شکست مواجه شده است و نتوانستند به اهداف شان همچون حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهان وگسترش سرزمینهای اشغالی از نیل تا فرات برسند.

وی یادآورشد: اعراب ناسیونالیست منطقه از زمان استقلال این رژیم جنگهای متعددی را برای نابودی اسرائیل طراحی کرده اند که همه آنها با شکست مواجه شده اند که می شود به جنگهای سالهای 1948، 1956،1967،1973 اشاره کرد.

محمودی عنوان کرد: به اذن خداوند متعال در اواخر قرن بیستم ، حکومت الهی به رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) وبا همراهی مردم انقلابی وولایتمدار براساس ایدئولوژی شیعه والهام گرفته از قیام خونین کربلا بوجود آمد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در اولین سال از پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف رژیم منحوس پهلوی فرمودند" اسرائیل باید از صفحه روز گار محوشود ومخالفت با اسرائیل را یک فرضه وواجب دانستند واز فلسطین به عنوان" پاره تن اسلام نام بردند".

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) آنچنان مردانه وارد عرصه دفاع از فلسطین شدند که در همان سال اول پیروزی انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در پشتیبانی از ملت فلسطین روز قدس نامیدند، امام(ره) فرمودند" روز قدس روز جهانی است وروزی است که فقط اختصاص به قدس شریف دارد" .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان افزود: از زمان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس انقلاب اسلامی شاخصه هایی همچون تقوا ، ظلم ستیزی ، استکبار ستیزی ، جهاد وشهادت طلبی وولایت مداری که ویژگیهای یاران حضرت سیدالشهداء می باشد را به سراسر دنیا صادر کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون از تمام آزادیخواه هان ومبارزین جهان در برابر استبداد واستکبار جهانی حمایت کرده است، گفت: این روحیه باعث شکست های متوالی وپی درپی اسرائیل در مقابل مقاومت لبنان وسوریه وفلسطین وباعث تضعیف روحیه یهودیان شد.

محمودی با بیان اینکه بحمدالله روز به روز رو به زوال واضمحلال اسرائیل افزوده می شود، عنوان کرد: همه امت اسلامی و انقلابی لازم است تا نقشه های شوم دشمنان اسلام وانقلاب را خنثی ونشان دهند که برای مقابله با تمامی توطئه های دشمنان از آمادگی کامل برخوردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها