راهپیمای روز جهانی قدس در شهرستان ایجرود

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با همه مسلمانان جهان در شهرستان ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵۵۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مردم شهرستان با حضور پرشور خود بار دیگر انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اعلام کردند و نشان دادند که تا آزادی فلسطین و مسجدالاقصی از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

گفتنی است، پس از راهپیمایی امام جمعه موقت شهرستان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه به قداست و ارزش مسجد الاقصی در بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: مسجدالاقصی از مقدسات مسلمانان است و بنا به گفته امام خمینی (ره ) که فرمودند(( القدس لنا)) یعنی قدس متعلق به مسلمانان است و باید به آغوش مسلمانان بازگردد .

حجت الاسلام فتحی در ادامه به جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیست اشاره و افزود: این رژیم می خواهد با نسل کشی و جنایت، مسلمانان مظلوم فلسطین را از بین ببرد و برخی از کشورهای منطقه بویژه عربستان سعودی با سکوت خود از این جنایات حمایت می کنند ولی به فضل الهی مستضعفین جهان بر مستکبرین پیروز خواهند شد.

همچنین نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور مردم در این روز بزرگ گفت: امام خمینی(ره) با نام گذار این روز به نام روز قدس اعلام کردند که قدس باید از وجود رژیم صهیونیستی پاک شود.

دکتر خاتمی در ادامه به رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله ) اشاره کرد و افزود: در این برهه از تاریخ که دشمن با هجمه های خود در صدد آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است مقام معظم رهبری (مد ظله ) با رهنمود های روشنگرانه خود همه توطئه های دشمن را خنثی می کنند و در همه مسائل یاری گر مسئولان هستند.

ارسال نظرات