خواهر شرکت کننده در راهپیمایی رامسر: روز قدس تجلی حضور مردم مسلمان و آزاده ای است كه برای حمایت از مظلومان از مستكبرین عالم اعلام برائت و انزجار می كنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۹۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندان به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر، خبرنگار ما به جمعیت با شكوه مردم ولایت مدار رامسر در راهپیمایی روز قدس پیوست و در گفت گوهایی كوتاه از مردم و مسئولان نظرشان را در مورد روز قدس پرسید.

یكی از طلبه های جوان رامسری كه در محل شروع راهپیمایی روز قدس حضور داشت در گفت گویی به خبرنگار ما گفت: ایستادگی و حمایت از مظلومان وظیفه هر انسان مسلمان و آزاده ای است و اعتقاد ما بر این است كه روزی به وعده الهی پیروزی از آن مظلومان و مستضعفین جهان می شود.

در ادامه میلاد عبدالهی مسئول بسیج رسانه شهرستان رامسر در جملاتی گفت: روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است

وی افزود:روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است كه بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند.

حسین سروری فرماندار رامسر نیز در پاسخ به سوال اینكه جمله ای درباره روز قدس بگویید، بیان كرد: روز قدس به فرموده امام عزیزمان روز حیات اسلام است، دنیای استكباری با تأسی از رژیم جعلی اسرائیل به دنبال شكست اسلام و تضعیف و تحقیر مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی بر آمدند و مردم آگاه ایران اسلامی با حضور همه جانبه خودشان بیعتی مجدد با آرمان مقدس فلسطین و مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی كوبیدند.

عابد قاسم نژاد معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه رامسر در جمله ای كوتاه به خبرنگار ما اعلام كرد: روز قدس روز تجلی دست خدا بر روی زمین می باشد.

حجت السلام رضایی امام جمعه رامسر در جمله ای درباره روز قدس گفت: روز قدس شیرینی وحدت در كام دوستان و تلخی زهر در كام استكبار جهانی و صهیونیست است.

حجت السلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در جمله ای در راهپیمایی روز قدس اظهار كرد: اسرائیل قده سرطانی باید از صفحه روزگار محو گردد كه به فضل الهی این وعده الهی عن غریب اتفاق خواهد افتاد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز در گفتگویی در راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ما گفت: روز قدس روز حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجاز و بیزاری از رژیم صهیونسیتی و در راس آن آمریكای جنایتكار است.

محسن محمد نیا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر در جمله ای اینگونه روز قدس را تعریف كرد و اظهار كرد: روز قدس یادگار امام كبیر (ره) در راه حمایت از مستضعفین جهان در مقابل مستكبران جهان است.

ابراهیم عزیز پور ریاست رئیس اداره اوقاف رامسر نیز در این رابطه بیان كرد: استكبار جهانی هیچ وقت خوی ظلم و ستم را از روی مسلمانان بر نخواهد داشت و ما همیشه خواهیم ایستاد.

در ادامه سروان خمسیه جانشین فرمانده سپاه رامسر در جمع راهپیمایی كنندگان در جمله ای در مورد روز قدس گفت: حضور مردم مصداق بارز جهاد كبیر كه به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس روز مبارزه با استكبار است.

یكی از خواهران بسیجی در جمله ای به خبرنگار ما اعلام كرد: روز قدس تجلی حضور مردم مسلمان و آزاده ای است كه برای حمایت از مظلومان از مستكبرین عالم اعلام برائت و انزجار می كنند.

رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نیز در گفت گویی تصریح كرد: اسرائیل شیطان اكبر است و اگر اسرائیل یك طرف و شیطان یك طرف باشد باز هم شیطان با اسرائیل خواهد جنگید.

حبیب الهی رییس بهزیستی شهرستان رامسر گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم و مردم ستمدیده فلسطین است.

احمد جعفری سعیدی دادستان شهرستان روز قدس روز آزادی خواهان و روز حمایت از مظلوم و متعلق به همه عدالت خواهان دانست.

سرهنگ عزیزالله قربانی فرمانده نیروی انتظامی رامسر هم در جمله ای كوتاه بیان كرد: روز قدس روز اسلام است

محمد آزاد معاون فرماندار رامسر نیز در رابطه با روز قدس گفت: روز قدس روز احیای حقوق مستضعفان جهان است كه در این روز همه ملت های آزادی خواه جهان از هر دین و مذهب و مسلكی به جهت نامشروع بودن رژیم غاصب صهیونیست اسرائیل همبستگی خود را اعلام می دارند.

محسن مداح بخشدار بخش مركزی رامسر در گفتگویی كوتاه در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز همدلی و هم زبانی با مردم مظلوم فلسطین و روز اعلام انزجار و نفرت از صهیونیست غاصب است.

داریوش قانع ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر نیز در راهپیمایی روز قدس در گفتگویی كوتاه با خبرنگار ما گفتروز قدس روز مظلومیت ملت مسلمان فلسطین به فرموه امام خمینی (ره) می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها