با اعزام دانشجویان به مناطق محروم در ایام تابستان، اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی روستاهای رامسر با حضور دانشجویان برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۷۰۴۴۶۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷


فرمانده سپاه رامسر گفت: اردوهای جهادی در ایام تابستان با اعزام دانشجویان در مناطق محروم و روستاهای شهرستان رامسر در راستای محرویمت زدایی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه رامسر، سرهنگ محمد جعفری در گفت گویی با خبرنگار ما گفت: یكی از بهترین طرح ها در بسیج، برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی و دانشجویی برای محرومیت زدایی از روستاها محسوب می شود كه این امر بسیار مورد توجه و ارزش گذاری رهبر معظم انقلاب در بازه های زمانی مختلف است.

وی افزود: بسیج در ایام تابستان برنامه های زیادی از جمله برگزاری اردوهای جهادی را با رویكرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در دستور كار دارد كه در این زمینه معتقدیم كه رفع محرومیت زدایی در روستاها و برنامه های جهادی در راستای نگاه به دورن و تكیه به جوانان انقلابی با روحیه جهادی باشد.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با اشاره به اهداف اردوهای جهادی در بسیج بیان كرد: اولین هدف در اردوهای جهادی رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان از جمله روستاهای دهستان های اشكور و جنت رودبار است و در قدم دوم ترویج فرهنگ معنویت و مبارزه با جنگ نرم و ارتقای سطح مشاركت دانش آموزان و دانشجویان اهمیت بسیار دارید كه همه این اهداف در یك نگاه جمع می شوند و آن آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح كرد: ساخت و پیشرفت روستاها و كاهش هزینه های دولت برای آبادانی روستاها و مرمت مدارس، تقویت روحیه خودباوری و امید در جوانان، پركردن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به همراه برنامه ها و مباحث و پیگیری در فصل تابستان از جمله دیگر اهداف مورد نظر بسیج است كه با توجه به تجریه سال های قبل در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینكه جهاد اقتصادی در راستای فرمان رهبر انقلاب وظیفه همه بسیجیان است خاطر نشان كرد: باید در جهت تحقق بیانات رهبر انقلاب قدم برداریم و با نگاه به درون و پتانسیل های كشور و استفاده حداكثری از زمان، منابع، امكانات و همه ظرفیت های كشور برای تقویت اقتصاد كشور اقدام كنیم.

سرهنگ محمد جعفری در پایان یادآور شد: طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت و مساجد با پیگیری مسائل تربیتی و بصیرتی نیز در راستای تقویت روحیه فرهنگی و خودباوری جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها