انتفاضه سوم مردم مقاوم و استوار فلسطین برای خروج شهرهای دیگر خارج از غزه، از چنگال اسرائیل جنایتکار آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۰۴۴۲۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه راهپیمایی مسلمانان جهان در روز قدس فقط شعار نیست، گفت: در این روز همه مسلمانان روزه‌دار در سراسر جهان برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین یک صدا ندای برائت از رژیم غاصب صهیونیستی سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمدحسن اختری افزود: در طول 65 سال اخیر رژیم غاصب صهیونیستی بدترین شرایط و روزهای خود را سپری می‌کند.

اختری با اشاره به آغاز انتفاضه مردم فلسطین خاطر نشان کرد: انتفاضه سوم مردم مقاوم و استوار فلسطین آغاز شده و روز به روز گسترش می‌یابد تا شهرهای دیگر خارج از غزه را از چنگال اسرائیل جنایتکار خارج کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر این رژیم کودک‌کش به لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی در شرایط بدی قرار دارد و دیگر فکر حمله به مقاومت را در سر نمی‌پروراند چرا که در جنگ 33 روزه، نیروهای مقاومت حزب‌الله به یاری خداوند متعال توانستند این رژیم جنایتکار را به لحاظ امکانات و تجهیزات دریایی، زمینی و نظامی زمین‌گیر کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت بخش در بین مسلمانان جهان است، تصریح کرد: ندای یکپارچه انزجار از دولت‌های جنایتکار و خونخوار لرزه بر پیکر اسکتبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار انداخته و قوت قلب به نیروهای مقاومت می‌دهد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به توطئه‌های گوناگون استکبار جهانی و سران مرتجع برخی کشورهای عربی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: مبارزان فلسطینی باید از گذشته درس عبرتی بگیرند و دوست و دشمنان خود را بشناسند و دولت و ملت ایران اسلامی با آنها همراه بوده و خواهند بود.

‌اختری خطاب به مردم فلسطین گفت: هوشیار باشید و بدانید طرح مسئله دو دولت خیانتی بزرگ به فلسطین، به رسمیت شناختن رژیم صهیونستی غاصب و جنایتکار و نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین است که منجر به آوارگی آنان می‌شود.

وی گفت: تنها را پیروزی مردم مظلوم فلسطین مقاومت، استمرار و مبارزه است و این روز محقق خواهد شد چرا که وعده خداوند است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام راحل به منظور دفاع از مردم ستمدیده فلسطین به عنوان روز قدس نامگذاری شد و مردم پس از 37 سال روز به روز با شکوه‌تر و گسترده‌تر از سالهای قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و ندای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند

وی با انتقاد از سکوت سازمان دیده‌بان حقوق بشر و کمیته‌ها و نهادهای حقیقت یاب در برابر جنایتها و شهادت مسلمانان و مردم بی‌گناه در پاکستان، سوریه عراق، یمن، نیجریه و جنایت‌های آل سعود گفت: این درحالی است که اگر یک یهودی و صهیونیست و یا آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی در کشوری اسلامی به عنوان جاسوس دستگیر می‌شود همه سازمان‌ها و نهادهای جهانی صدایشان به آسمان بلند می‌شود فریاد تضییع حقوق بشر سر می‌دهند اما در مقابل این همه خون‌های ریخته شده مسلمانان که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد سکوت کرده‌اند.

اختری افزود: آمریکا و هم پیمانان آنها حقوق بشر را برای منافع خود دنبال می‌کنند و حقوق ملت‌ها را بر اساس منافع خود تفسیر می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه هیچ امیدی به سازمان‌های بین‌المللی نیست، بیان کرد: سازمان دیده‌بان حقوق بشر فقط تماشاگر جنایات جنایتگران است و همان طور که جهانیان شاهد بودند آل‌سعود با پول، خود را از لیست ناقضان حقوق بشر این سازمان حذف کرد.

ارسال نظرات