خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۰۴۳۶۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده بسیج اصناف و بازاریان کفت: بازاریان نسبت به برخی مسائل که آشنایی نداشتند و یا آشنایی اندک بود شناخت پیدا کردند.ودر سایه همین شناخت بخشی از معظلات به راحتی حل می شود .و شناخت موضوعات دینی مرتبط با شغل و اهتمام و توجه به آن همیشه به کسب رزق حلال و طیب کمک می کند.

حسین صادقی فرمانده بسیج اصناف و بازاریان شهید ایرج رستمی شهرستان مانه و سملقان در گفتگوی تفضیلی با خبرنگار پایگاه خبری آشخانه به توضیح در مورد برگزاری جلسات احکام و فقه بازار پرداخت.

وی ادامه داد:با توجه به ضرورت پرداختن به فقه و احکام مبتلابه در بازار و رویکرد بسیج اصناف و بازاریان در این زمینه برآن شدیم تا دوره های آموزشی مستمر را در شهرستان در سه سطح برگزار می کنیم.

فرمانده بسیج اصناف گفت: در حال حاظر برنامه فقه و احکام بازار در سه سطح عمومی ،تخصصی و تکمیلی برگزار می شود . در سطح عمومی برای آن دسته از بازاریان که تقاضای دریافت پروانه کسب را دارند با همکاری اتاق اصناف شهرستان تشکیل می شودو سطح تخصصی و تکمیلی با توجه به شرایط تشکیل می شود.

وی اظهار داشت:بازاریان نسبت به برخی مسائل که آشنایی نداشتند و یا آشنایی اندکی داشتند ،شناخت پیدا کردند.ودر سایه همین شناخت بخشی از معظلات به راحتی حل می شود .و شناخت موضوعات دینی مرتبط با شغل همیشه به کسب رزق حلال و طیب کمک می کند.

وی  افزود: مطمئنا شناخت احکام و مسائل مربوط به شغل کسبه نقش مهمی در زندگی آنان دارد و تلاش می کنیم تا این جلسات در سطح عمومی نباشد و کلاس های بیشترتخصصی و تکمیلی برگزار شود تا نیازهای کسبه محترم شهرستان را برآورده سازد.

حسین صادقی فرمانده بسیج اصناف در انتها گفت: تلاش می شود تا از روحانیون آشنا و مسلط به فقه بازار بهره ببریم و در این زمینه اساتید حوزه علمیه حجت الاسلام سویدانلویی و حجت الاسلام یحیی حسام ما را همراهی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها