خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه
کد خبر: ۸۷۰۴۳۱۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

انقلاب شكوهمند اسلامي مردم ايران که براي برافراشتن پرچم لا اله الا اللّه به‌رغم همه مشكلات و دشمنی‌ها به پيروزي رسيد آماج هجمه‌های كفار و مشركين بوده و هست و دردناک‌تر از همه، نقش مخرب منافقين است كه امام راحل عظيم الشان فرمود: «منافقين از كفار هم بدترند»...

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در یادداشتی نقش منافقين در تخریب نظام را دردناک‌تر از هجمه کفار و مشرکین می‌داند و می‌افزاید: ایستادگی در برابر دشمنان، رهبری و پیشبرد اهداف جامعه اسلامی با وجود انسان‌های دوچهره‌ای كه هم عنودند و هم لجوجند و هم حسود، نشان می‌دهد رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) «مقتدر و مظلوم» است.

در متن این یادداشت آمده است:

ماه رمضان ماه خدا كه در حقيقت و معنا ماه مباركي است، ماه نزول قرآن و كلام وحي و صد البته ماه قرآن ناطق، يعسوب الدين امير المومنين، مولی‌الموحدین علي علیه‌السلام است. اميري كه او هم بر قلب نازنين پيامبر اعظم (ص) نازل و مشمول حديث شريف قدسي «لولاك لما خلقت الافلاك؛ و لو لا علي لما خلقتك؛ ولو لا فاطمه لما خلقتكما» شد. او كه قسيم الجنة و النار شد و وجود ذي جودش و حّب و بغض نسبت به حضرتش، معيار حق و باطل، ارشاد و اضلال و ايمان و نفاق گشت.

امير المومنين علي علیه‌السلام كه در ماه مبارك رمضان و در محراب عبادت، از بشريت قدرناشناس، ستانده شد. به‌واسطه آنچه از منافقين اطرافش و مسلمان نماها كشيده و متحمل رنج شده بود، قسم ياد كرد كه با شهادت سعادتمند شد. او كه چون پيامبر اسلام (ص) منافقان را می‌دید و می‌شناخت و نمی‌توانست نامشان را بر زبان جاري سازد و می‌بایست نصيحت كند و مردم را هشدار داده و از كيد منافقان بر حذر دارد.

چنانچه در انتهاي نامه 27 نهج‌البلاغه از آن حضرت نقل است كه فرمود: رسول خدا (ص) به من فرمود: بر امّتم از مؤمن و مشرك ترس ندارم زيرا خداوند مؤمن را به سبب ايمانش از تباهي باز می‌دارد و مشرك را به سبب شركش سركوب می‌کند امّا بر شما از كسي می‌ترسم كه در دل منافق و بر زبان داناست، كه می‌گوید آنچه را نيكو می‌شمارید و انجام می‌دهد آنچه را ناپسند می‌دارید.

امروز كه در زمان غيبت ولی‌الله الاعظم، فرزند امير المومنين امام زمان ارواحنا فداه به سر می‌بریم و زعامت امت اسلام بدست نائب امام معصوم (ع) و ولی‌فقیه است شاهد تكرار تاريخ هستيم. انقلاب شكوهمند اسلامي مردم ايران كه به رهبري ولی خدا نايب الامام، خميني كبير، براي برافراشتن پرچم لا اله الااللّه و حاكميت اسلام عزيز بر روي زمين، به‌رغم همه مشكلات و دشمنی‌ها به پيروزي رسيد، آماج هجمه‌های كفار و مشركين بوده و هست و دردناک‌تر از همه نقش مخرب منافقين است كه امام راحل عظيم الشان فرمود: «منافقين از كفار هم بدترند» امروز كه رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامي همچون جدّ بزرگوارش «كالجبل الراسخ» با ايماني ستودني در مقابل همه كفر كافران و ظلم ظالمان عالم ايستاده و در ضلّ عنايات و هدایت‌های امام زمان حجة بن الحسن (عج)، یک‌تنه رهبري مسلمانان را برعهده‌گرفته و پيش می‌برد، به‌واسطه نفاق انسان‌های دو چهره چون صدر اسلام كه هم عنودند و هم لجوجند و هم حسود. الحق و الانصاف رهبري «مقتدر و مظلوم» است.

رهبر عزیز ما مشفقانه نصيحت می‌کند و چون اجداد طاهرينش بر دين و عقباي امّت بيم دارد، آمريكا را دشمن درجه اول اسلام و ايران می‌داند و غیرقابل‌مذاکره و البته اينكه آمريكا هيچ غلطي نمی‌تواند بكند و به حكم قرآن خدا می‌فرمایند بايد به آیه شریفه «واعدوالهم مااستطعتم من قوه»‌عمل كرد؛ اما آنها می‌گویند دنیا، دنیای موشک نیست.

 در قضاياي مذاکرات هسته‌ای و برجام كه همچنان بر روي كاغذ باقي مانده است، خویشتن‌داری و نجابت عارفانه‌ی رهبري عزيز رخ می‌نمایاند، آنجا كه رهبر معظم می‌فرمایند: «در برجام طرف مقابل وظیفه‌اش رفع تحریم‌ها بوده كه برطرف نكرده مسئله بانک‌ها حل‌نشده، مسئله بيمه نفت‌کش‌ها در سطح محدودي انجام می‌شود، پول‌های نفت و پول‌هایی كه در ديگر كشورها داريم به ما داده نمی‌شود، آمریکائی‌ها بخش مهمي از تعهداتشان را انجام ندادند اما ما پیش‌پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و 20 در صد فردو و اراك را تعطيل كرديم»؛ اما عده‌ای از گشایش روزانه پس از برجام سخن بر زبان می‌رانند.

برگرديم به كلام امير (ع) و امیر كلام كه در خطبه 194 نهج‌البلاغه از ايشان نقل‌شده می‌فرمایند، بندگان خدا: شما را به ترس از خدا و پرهیزکاری سفارش می‌کنم و از منافقان برحذر می‌دارم، كه آنان گمراهند و ديگران را گمراه می‌کنند، لغزیده‌اند و مردم را می‌لغزانند. هر روز به رنگي می‌آیند و چهره‌ای خاص به خود می‌گیرند. براي گمراه ساختن شما به هر وسيله چنگ می‌زنند و از هر سو در كمين شما می‌نشینند. دلها يشان بيمار و ظاهرشان پاك است، مخفيانه راه می‌روند و همچون خزنده موذي و آسیب‌رسان پنهان و پوشيده می‌خزند. وصفشان دواي درد و گفتارشان شفا است، ولي رفتارشان دردي است بی‌درمان، بر آسايش مردم حسادت می‌ورزند و بر مصیبت‌هایشان می‌افزایند و امیدشان را به ياس می‌کشانند...

بايد به خدا پناه بريم از نفاق و دورویی كه ممكن است به‌جایی رسد كه خدای‌ناکرده در زمره «صدوا عن سبيل الله» قرار گيريم. چراکه تاريخ ثابت كرده حق ماندني و باطل رفتني است و آنچه در پيشگاه عدل الهي، ارواح طيبه شهدا و ملت شريف ايران اسلامي ثبت است اعمال و رفتاری است كه يا ما را اهل یمین و یا بی‌آبرو خواهد ساخت؛ و چنانچه اهل آتش بر نفاق خود باقي بمانند. مشمول آيه 8 سوره توبه خواهند شد كه خداي رحمان و رحيم كه ذاتش رأفت است خطاب به رسول‌الله (ص) می‌فرماید: براي آنان (كه عيب جويان مسخره کننده‌اند) چه آمرزش بخواهي چه نخواهي (يكسان است) اگر براي آنان هفتاد بار هم آمرزش بخواهي، خدا هرگز آنان را نخواهد آمرزيد، زيرا آنان به خدا و پيامبرش كفر ورزيدند و خدا گروه بدکار و نافرمان را هدايت نمی‌کند.

و آخر دعوانا ان الحمد الله رب العالمين

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه

ارسال نظرات
پر بیننده ها