خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بر ترویج فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت در جامعه در راستای حفظ امنیت کشور اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۰۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
ضرورت ترویج فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت در جامعه
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رزمندگان گردان 155حضرت علی اکبر(ع) از تیپ 32 انصارالحسین(ع) با آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در دفتر حوزه علمیه همدان دیدار کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان ما جبهه را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی اداره کردند.

وی با بیان اینکه بیشتر رزمندگان ما نماز شب خوان بودند، گفت: الگوی رزمندگان ما شهدای کربلا بودند که در شب عاشورا صدای مناجاتشان از خیمه‌ها بلند بود و دائماً راز و نیاز می‌کردند.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی با تأکید بر ترویج فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت در جامعه برای حفظ امنیت کشور اسلامی افزود: خوشا به سعادت شما که برای جانفشانی در راه دین آماده هستید، باید همواره روحیه و انگیزه جهادی خود را حفظ کنید.

وی ادامه داد: مواظب باشید شیطان شما را به غیبت آلوده نکند غیبت مومن مثل خوردن گوشت مرده مومن است، قرآن می‌فرماید نباید انسان غیبت کند نباید خودمان را آلوده به غیبت کنیم.

رئیس حوزه علمیه همدان با بیان اینکه آنچه را انسان دید نباید بگویید، گفت: اگر ندیده باشد بگوید تهمت به حساب می آید، باید از گناه چشم پوشی کنیم اگرمی خواهید وارد بهشت شوید نیازبه لیاقت دارد نماز شب را فراموش نکنید که نماز شب انسان را طاهر و پاک می‌کند.

وی ادامه داد: آماده جهاد باشید با نابودی کفر و پیروزمندانه به کشور برگردید قرآن قدم‌های رزمندگان را، عمل صالح می داند سختی سفر، تشنگی، گرسنگی عمل صالح هستند.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه نیت ما از جهاد پیروزی اسلام است گرچه شهادت برای ما سعادت است، عنوان کرد: چهل سال برادران حضرت یوسف(ع) همه حیله و شیطنت خود را به کار بردند و هر کاری توانستند کردند تا جلو اراده خدا را بگیرند اما نتوانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات