خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

تبعیت از ولایت و وحدت باعث ناکامی دشمنان در برابر انقلاب می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: تبعیت از ولایت فقیه، بصیرت‌افزایی و وحدت سه عنصر مهمی است که تاکنون انقلاب اسلامی را از توطئه‌های شوم دشمنان در امان نگه داشته است.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۰۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در نشست روشنگری در بسیج فرهنگیان اسدآباد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان نظام با انواع تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم به دنبال ساقط کردن نظام و ارائه راهبرد خود بودند.

وی افزود: ایران اسلامی با تکیه بر هدایت و مدیریت ولایت فقیه در طول تهدیدات دوران انقلاب اسلامی به سلامت عبور کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: در طول دو سال اخیر دشمن به دنبال نفوذ در نظام بوده که بتوانند از این طریق سیرت و مبانی انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی با اشاره به بحث نفوذ ادامه داد: یکی از انواع نفوذهای دشمن، نفوذ فرهنگی است که مقام معظم رهبری در یک سال اخیر اشاراتی به بحث نفوذ داشته و فرمودند «مسئولین و مردم هوشیار باشند که دشمن تمرکز اصلی خود را به این قضیه معطوف کرده و به دنبال این هستند که افکار و اندیشه جوانان را ضربه بزنند».

مرادی در ادامه به جنایات مختلف آمریکا علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا در طول 37 سال انقلاب اسلامی 30 جنایت علیه ایران انجام داده که مهم‌ترین آن فتنه سال 88 بوده است.

وی عنوان کرد: در سال 88 ضدانقلاب داخل و خارجی با رهبری استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا آن فتنه پیچیده و خطرناک را علیه نظام به وجود آوردند و به اعتقادات مردم نیز در ایام محرم آن سال رحم نکرده و اعتقادات مردم را جریحه‌دار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه، بصیرت‌افزایی و وحدت سه عنصر مهمی است که تاکنون انقلاب اسلامی را از توطئه‌های شوم دشمنان در امان نگه داشته است بنابراین امروز نیز باید با تکیه بر این سه اصل بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات