حمیدرضا
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان/
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه ایوان گفت: هرجا که منافع غرب درخطر بیفتد آنجا اسم از حقوق بشر به میان می آید.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۸۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبداله طالبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر زرنه تأکید کرد: نامگذاری روز قدس یادگار و یکی از ابتکارات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در این روز امت اسلامی مورد آزمایش قرار می گیرد.

در این روز میلیونها نفر مسلمان و آزادیخواه در سراسر جهان حتی در کشورهای غربی جهت محکوم کردن رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به کف خیابانها می آیند و خشم و انزجار خود را از این رژیم سر می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایوان تصریح کرد: این روزها دنیای اسلام با وجود زخم هائی که از جنایات تکفیری ها در سینه دارد-گروههائی که توسط استکبار و ارتجاع منطقه با هدف تفرقه و تزلزل در محور مقاومت وبه حاشیه کشیدن مسأله فلسطین ایجاد شده است-لکن باید در مقابل هرگونه ظلم و تجاوز متحد باشد.

عربستان سعودی با حمایت همه جانبه از این گروهها سعی در ایجاد آشوب در منطقه و برخورد با موج بیداری امت اسلامی و محور مقاومت را دارد. لذا عربستان به عنوان کانون این جریانها در منطقه بشمار می آید، بطوری که اخیراً تحرکاتیدر مرزهای شمال غرب کشورمان با حمایت سرویس های اطلاعاتی غرب و با پشتیبانی ویژه عربستان اتفاق افتاد که الحمدلله باهشیاری نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف و خنثی گردید.

حجت الاسلام طالبی به هفته «به اصطلاح حقوق بشر آمریکائی» اشاره و گفت : نمونه های فراوانی از حقوق بشری که آمریکا در باره ایران اجرا کرده،چه در قبل و چه در بعد از انقلاب سند آن موجود است؛ حقوق بشری که حتی یک عذرخوانی را به دنبال نداشته است.

وی بیش از 19 مورد از جنایات آمریکا را در برخورد با جمهوری اسلامی و ملت ایران از سال 1332 تا کنون برشمرد و بیان کرد: آمریکا هیچگاه به حقوق بشر پایبند نبوده و آنرا به نفع خود تعبیر و تفسیر میکند؛ هرجا که منافع غرب درخطر بیفتد آنجا اسم از حقوق بشر به میان می آید.

ایشان در پایان سخنانش اشاره کرد: مبارزه با استکبار جهانی کماکان ادامه دارد مادامی که آمریکا دست از شیطنت برنداشته و خوی شیطانی را رها نکند. ما ملت مسلمان اضمحلال و نابودی اسرائیل غاصب را تا 25 سال آینده منتظر خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار