خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان با قدردانی از حضور گسترده مردم روزه دار در راهپیمایی عظیم روز قدس، گفت: راهپیمایی روز قدس به ویژه در ایران برای جهانیان اهمیت بسیار دارد.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۷۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
حجت الاسلام محمد محمودزاده در گفتگو با خبرنگار بسیج در تویسرکان با تشکر از حضور با شکوه مردم تویسرکان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: قدس به عنوان قبله گاه اول مسلمانان و از نظر سیاسی و معنوی جایگاه والا و اهمیت بسیاری در جهان اسلام دارد.

وی با تأکید بر اینکه محور روز قدس، استکبارستیزی است، اظهار کرد: حساسیت ارج نهادن و هرچه با شکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس به دلیل همین ماهیت استکبارستیزی آن است، ماهیتی که در روزهای پایانی رمضان در فضایی سرشار از معنویت رنگ الهی به خود می گیرد تا جرقه امیدی برای مظلومان دنیا باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان افزود: از آنجا که محور روز قدس استکبارستیزی است، کشورهای دیگر همچون لبنان و سوریه نیز همچون فلیطین جز نخسین خاکریزهای جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام است، از این رو بر هر مسلمانی طبق آموزه های قرآنی و دینی واجب است، که در برابر ظالم ایستادگی کند.

عنوان کرد: موضوع استکبارستیزی، مسئله تازه ای نیست، چرا که هم در قرآن و هم در تعالیم الهی به آن به صورت ویژه اشاره شده و انقلاب اسلامی ما نیز که بر گرفته از اسلام حقیقی و ناب محمدی(ص) است، در حمایت از مظلوم کوتاهی نکرده و نمی کند.

محمودزاده با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس به ویژه در ایران برای جهانیان اهمیت بسیار دارد، تصریح کرد: نگاه دنیا به این راهپیمایی هاست و اگر با شکوه تمام، همچون روز گذشته برگزار شود، دوستان را دلگرم و امیدوار و دشمنان را ناامید و سرخورده می کند.

وی افزود: پیام روز قدس، پیام وحدت، همدلی و ایستادگی است، پیامی که بشارت دهنده آزادسازی قدس شریف، بیداری اسلامی و اتحاد دو چندان مسلمانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان گفت: این گونه راهپیمایی ها حقوق ضد بشر صهیونیست کودکش را برای جهانیان به خوبی روشن می سازد و با رسوا کردن دستان به خون آغشته آنان، حساسیت مردم دنیا را نسبت به موضوع خوی وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم بی پناه فلسطین بر می انگیزد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات