خبرهای داغ:
مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس:

روز جهانی قدس، همایش عمومی ملت مسلمان بر علیه کفار است

حدائق روز جهانی قدس را همایش عمومی ملت مسلمان بر علیه رژیم کافر صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۴۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیر عامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز  روز جهانی قدس را همایش عمومی ملت مسلمان بر علیه رژیم کافر صهیونیستی دانست و گفت: بحمد الهی امروز شاهد استقبال گسترده مسلمانان جهان از راهپیمایی روز قدس هستیم.

وی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: یکی از نواهی قرآن این است که کافران را به نگاه دوستی نگاه نکنید و این توصیه خدا در قرآن است و امروز از مصادیق کافران، رژیم صهیونیستی که کیان اسلام را هدف رفته است و دست پیدا و پنهان این رژیم در سراسر دنیا به ایجاد فتنه و فساد پرداخته است.

حدائق با یادآوری اینکه به تدبیر افکار بلند و داهیانه امام امت آخرین جمعه ماه رمضان روز همدردی با ملت ستمدیده فلسطین اعلام شد، گفت: طبق حدیث نبوی که پیامبر(ص) فرمود اگر کسی صبح کند و به مسائل مسلمین اهمیت ندهد مسلمان نیست، این حضور باشکوه مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و طبقات مختلف اجتماعی گویای تعهد و انقیاد و اطاعت آنان از فرامین اهل بیت(ع) و همدردیشان با ملت‌های مظلوم عالم است.

رئیس حوزه علمیه محمودیه با ابراز امیدواری از اینکه در آینده نزدیک شاهد سقوط این رژیم باشیم تا ظلم آنان در دنیا برچیده شود، از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس در هوای گرم و با زبان روزه که بیانگر تعهد آنان نسبت به دین، مکتب و نوع دوستی است، قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار