فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مقاومت میناب از اعزام یک هزار و 500 بسیجی عضو حلقه صالحین شهرستان میناب به مشهد مقدس خبرداد و گفت: این اعزام ها تا پایان شهریورماه امسال بطول می انجامد.
کد خبر: ۸۷۰۴۲۱۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان میناب (هرمزگان) هدف از اعزام بسیجیان عضو حلقات صالحین به مشهد مقدس را ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی دانست و گفت: مدت زمان این اردو 10 تا هفت روز بصورت متغیر بوده و برای زائرین برنامه‌های فرهنگی گوناگونی پیش بینی شده است.

وی زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی تشویق بسیجیان فعال و اعضای شورای بسیج و اعضای حلقات صالحین، تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان، ایجاد انگیزه و استفاده از برنامه‌های سیاحتی و زیارتی از دیگر اهداف این سفر زیارتی برشمرد.

فرمانده ناحیه میناب با بیان اینکه امروزه بیشترین تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی است تهدید نرم است افزود: بسیجیان با حضور در حلقه های صالحین با تهاجم نرم دشمنان مقابله می کنند.

سرهنگ سهرابی تاکید کرد: اگر بخواهیم بسیجیان مطلوب و در خور شأن اسلام و انقلاب در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم باید بسیجیان را با رویکرد انقلاب و تراز انقلابی با حضور در حلقه های صالحین بسیج تربیت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و 500 بسیجی عضو حلقه صالحین شهرستان میناب در قالب 30 اتوبوس تا پایان شهریورماه امسال به این سفر معنوی و زیارتی اعزام می شوند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات