امام جمعه مهران گفت: ملت و دولتمردان ایران اسلامی دستورات دین را نصب العین خود قرار داده اند و منادی عدالت و مدافع مظلوم در تمام جهان هستند .
کد خبر: ۸۷۰۴۱۹۰
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آوای مهران؛ حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز قدس افزود: ملت ایران نه ظلم می ÷ذیرند و نه ظلم را روا می دارند تا بر علیه ظالم بایستند و از حق مظلوم دفاع کنند.

وی ادامه داد: روز قدس روز مقابله با مستکبرین و برائت از ظالم و دفاع از مظلومین عالم است.

خطیب جمعه مهران تاکید کرد : امسال رساتر از سالهای گذشته در همه جای عالم فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده شد تا ریشه متزلزل دشمنان اسلام خشکیده شود.

حجت الاسلام ولدبیگی تاکید کرد: جنايات آمريكا در دهه 60 از ذهن مردم پاك نشده و نمونه آنها جنگ عراق عليه ملت ما ، به شهادت رساندن شهيد بهشتي و 72 تن از يارانش ، هدف قرار دادن هواپيماي مسافربريو ترور شخصيت هاي علمي و ديني بوده كه اين جنايات روح خباثت طلبانه آمريكا را در منطقه نشان مي دهد.

وي با اشاره به دريافت حقوق هاي ميلياردي توسط برخي از مديران افزود: تبعيض در پرداخت حقوق ها بين مناطق محروم مانند مهران كه كارمندان از حق مرزي و بدي آب و هوا دريافت نمي كنند با كارمندان رده بالا در خور شان نظام جمهوري اسلامي نيست و بايد به اين امر رسيدگي شود.

ارسال نظرات