خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه گلشهر مقاومت را تنها راه نجات فلسطین خواند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۵۶
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی خراسانی امام جمعه گلشهر در خطبه های این هفته که پس از راهپبمایی باشکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس انجام شد بیان داشت: استکبار جهانی با تغییر چهره اسرائیل درصدد نشاندن همه ی کشورهای اسلامی به پای میز مذاکره با هدف به پایان رساندن مقاومت منطقه ای و پیاده سازی پروژه ایران هراسی هستند.

خطیب نماز جمعه گلشهر با اشاره به روابط پنهان و آشکار کشورهایی چون ترکیه با اسرائیل یاد آوری کرد: ایران همیشه پشت محور مقاومت به خصوص فلسطین به دلیل مقدس بودن بیت المقدس و مظلومیت مردم فلسطین خواهد ماند و حماس هم باید پشتیبان واقعی خویش را بشناسد و متوجه خیانتهای کشورهایی همچون ترکیه و قطر بشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقاومت تنها راه نجات فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی خراسانی ضمن اشاره به حوادث اخیر در فرودگاه ترکیه عنوان کرد: داعش حتی به کشور مادر و حامی شان یعنی ترکیه رحم نمی کنند، ترکیه باید بفهمد حمایت از داعش، به از بین رفتن مردم و اقتصاد و در نهایت به نابودی ترکیه منجر خواهد شد.

وی با برشماردن جنایت های آمریکایی علیه ملت ایران، انتخاب هفته حقوق بشر آمریکایی را کاری پسندیده دانست و از کسانی که در داخل می خواهند چهره کریه آمریکا را بزک کنند انتقاد و تصریح کرد: این افراد درحال زدن خود به خواب عمیقی هستند و این جز خیانت در حق ملت ایران نمی باشد .

امام جمعه گلشهر از حمایت خیرین در بحث سبد کالایی رمضان تشکر و تشریح کرد: بیست میلیون تومان در شهر گلشهر سبد کالا تهیه شده است، که پانصد نفر را تحت پوشش قرار داده است.

منبع: با تلخیص از دیار عالمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها