مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز در نکا با اشاره به تفکر ایدئولوژیک آمریکایی تصریح کرد: آمریکا به واسطه اسرائیل به دنبال تصرف جهان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمدجواد موحد امروز پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به  آیان قران درباره آل یهود  و افشاگری توطئه‌های یهود به دست های پنهان یهودی در فتنه 88 پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خطرناک‌ترین سازمان جاسوسی جهان را موساد معرفی کرد و گفت که توطئه‌ها و دسیسه‌های این سازمان جاسوسی را یکی پس از دیگری به نمایش می‌گذارد.

موحد به نقش انگلیس در بوجود آوردن رژیم جعلی اسرائیل پرداخت و تاکید کرد فلسطین مهمترین نقطه استراتژیک انگلیسی‌ها از دیر باز تاکنون بوده و همچنان پس از گذشته چند دهه باز هم مورد هدف آنان قرار دارد.


این مسئول با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام باعث حیات مجدد اسلام شد اظهار کرد که به تعبیر مقام معظم رهبری در هرکجای جهان اگر کسی بخواهد در مقابل اسلام بایستد و به دنبال تجاوز حقوق مسلمانان جهان باشد قطعاً ما از آنان حمایت می‌کنیم.

موحد در ادامه به دو مولفه انقلاب و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با اتحاد مردم  و تدابیر ولایت فقیه در اوج عزت و مردانگی قرار دارد و دراین مسیر با اتحاد این مردم با سایر مسلمانان جهان هرگز یهود و صهوینیست پیروز میدان نخواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطر نشان کرد: مردم اگر در این فتنه‌هایی که توسط دشمنان به راه انداخته می‌شود قدر علی زمان را ندانند قطعاً گرفتار معاویه‌های وقت خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید به سادگی از مقابل دشمنان رد شویم گفت که دشمن با کینه‌ای کهنه تنها به دنبال از بین بردن اعتقادات ما است .

این مسئول  با اشاره به تفکر ایدئولوژیک  آمریکایی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با دو هدف انرژی و ایدئولوژیک به عراق حمله  کردند که به واسطه همین موضوع هزاران بشکه  نفت از عراق به سمت انگلیس خارج شده است ودر واقع آمریکا به واسطه اسرائیل با تفکر ایدئولوژیک به دنبال تصرف جهان است.
 
این مقام مسئول اظهار کرد: سایه شوم  رژیم کودک کش و جنایتکار اسرائیل باید از سر فلسطینیان برداشته شود و تنها با تفکر حسینی، فلسطین احیا می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها