در ماه مبارک رمضان به همت جمعی از خیران و جوانان فعال مساجد شهرستان تربت جام سفره افطاری خیابانی با پویش مردمی در این شهرستان برای روزه داران پهن شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
حجت الاسلام پاروکار، فعال فرهنگی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی سفره های افطاری ساده برای روزه داران در سطح شهر گفت:  سفره های افطاری خیابانی با هدف پویش مردمی و ترویج افطاری ساده برای روزه داران پهن شد.

وی تصریح کرد : این عمل خدا پسندانه به همت جمعی از خیرین نیکوکار و جوانان فعال در مساجد صورت گرفته و سفره های افطاری در خیابان پهن و قشر های مختلف مردم اعم شیعه و اهل سنت افطار را در کنار هم صرف کردند.

وی بیان کرد: برپایی این سفره ها و همچنین جلوه های زیبایی از حضور گروه های متفاوت جامعه بر سر سفره های ساده اما مهربانانه رمضان فضای معنوی فراهم کرده تا همه بتوانند از فیوضات، رحمت و غفران ماه صیام بهره مند شوند.

گفتنی است؛ در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر پایی سفره های ساده افطاری خیابانی؛ به همت جمعی از خیران و جوانان مساجد شهرستان تربت جام سفره افطاری در ماه کبارک رمضان برای روزه داران پهن شد و حدود هزار نفر از قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت افطار را در کنار این سفره معنوی صرف کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها