امام جمعه قوچان بیان داشت: حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۳۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید کاظم طباطبائی در خطبه‌های نماز جمعه قوچان ضمن تشکر از حضور گسترده شهروندان قوچانی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور ملت بزرگ ایران در روز جهانی قدس، نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس است و تردیدی نیست که حضور گسترده و حماسی مردم در این راهپیمایی، جبهه مقاومت را قویتر خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه این حرکت سیاسی خود به نوعی عبادت است، ادامه داد: روز جهانی قدس، ابتکار و توصیه حضرت امام خمینی(ره) بوده و نباید فراموش کنیم که خط امام(ره)، خط مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین است.
 
وی با تاکید بر اینکه دفاع از مظلوم را هیچگاه نباید از یاد ببریم، افزود: متاسفانه امروزه رژیم صهیونیستی با استفاده از برخی از مسلمانان جاهل و کج فهم، چماقی بر سر خود مسلمانان ایجاد کرده و شکی نیست که گروه های تروریستی فعال در منطقه، فتنه صهیونیست ها می باشند.
 
خطیب نماز جمعه قوچان با اشاره به اینکه شرایط سخت مردم بحرین، سوریه و برخی دیگر کشورهای مسلمان منطقه نتیجه برنامه‌ریزی اسرائیل است، تصریح کرد: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا شعار مبارزه با استکبار است و این شعار هرگز نباید از حافظه تاریخی ملت مبارز ایران خارج شود.
 
طباطبائی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه دهنده خط امام (ره) است، خاطر نشان کرد: انقلابی گری، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ از تاکیدات مهم رهبر انقلاب است.
 
امام جمعه قوچان در پایان تاکید کرد: راه ملت بزرگ و مبارز ایران، راه مقاومت و حرکت ما حرکتی عاشورایی خواهد بود و هیچگاه خط مقاومت را از یاد نخواهیم برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها